כוח העל של מנהל עם מיקוד קיצוני


"התרופה הטובה ביותר לגוף היא ראש שקט" - נפוליאון בונפרטה


 🎯 מיקוד קיצוני יאפשר לך לממש את מלוא הפוטנציאל שלך! 🚀
מיקוד קיצוני הוא כוח על עבור מנהלי עסקים! 📈


האם אי פעם תהיתם למה חלק מהמנהלים מגיעים להצלחה מרהיבה בעוד שאחרים נמשכים בו זמנית לכמה כיוונים, מתעסקים בהמון דברים קטנים ודחופים מתקשים לעמוד בקצב ההתקדמות? 🏃
הסוד טמון במיומנות מכרעת אחת: מיקוד קיצוני! 🎯


בפרק הזה אנו מתעמקים בכוחות המדהימים של מיקוד קיצוני עבור מנהלים, ומציגים כיצד זה יכול להאיץ הישגים  בקריירה ולשפר באופן דרמטי תוצאות עסקיות. 🌟


🔍 מה נמצא בפרק? 🔍

🔹 נגלה את היתרונות המדהימים של מיקוד קיצוני, משיפור קבלת החלטות ועד לביצוע מיומן של משימות!

🔹 נלמד את אסטרטגיות המפתח להשגת מיקוד דמוי לייזר בעולם מלא בהסחות דעת.

🔹 נסקור את ההשוואה המסקרנת בין מנהלים ממוקדים לאלה שחסרים תכונה קריטית זו.

🔹 נעקוב אחר מדריך ליישום כדי לטפח מיקוד קיצוני ולהפוך את עצמכם כמנהיגים יוצאי דופן.


אל תתנו להסחות דעת לעכב אתכם מלממש את מלוא הפוטנציאל שלכם!
🚀 המשיכו לקרוא ולצאת לדרך לשחרור הכוח של מיקוד קיצוני! 👇


כוח העל של מיקוד קיצוני

מיקוד הוא אבן היסוד של ניהול יעיל. היכולת לרתום את תשומת הלב ולתעל אותה לכיוון מסוים היא כוח על ניהולי. בעידן של עומס מידע, מי ששולט ביכולת למיקוד קיצוני יתעלה מעל הרעש וינווט את המורכבות של העסק בחוכמה.

כאשר מנהל מטפח מיקוד קיצוני, לא רק שנמנע מהסחות דעת, אלא מפסל הלך רוח של כוונה. הלך הרוח הממוקד הזה מניע החלטות הנטועות במטרה, ומאפשר למנהל להבחין בין המעט החיוני לרב הטריוויאלי. ההשפעה עמוקה. משאבים מוקצים בדייקנות, והאנרגיה מועברת למאמצים אסטרטגיים.

הישגים הופכים לתוצאה הטבעית של מיקוד קיצוני. מנהל ששומר על ריכוז ומיקוד בלתי מעורער ביעדים קריטיים יכול לבצע משימות ביעילות. זה לא מאמץ חלקי, זו סימפוניה של פעולות המבוצעות בהרמוניה. משימות מתבצעות בבהירות, באיכות ובזמן.

תכירו את התחושה, של לשקוע באופן מוחלט בעבודה וליצור משהו ייחודי. דמיינו את השחרור מהמשיכה המתמדת של הסחות דעת. זה דומה להסתכלות דרך עדשה מגדילה, לחדד את הראייה באלמנטים הקטנים ביותר אך החיוניים ביותר. בהירות זו מביאה איתה תחושת מטרה והישג המהדהד בכל הארגון.

מיקוד קיצוני משפיע על הישגים על ידי טיפוח הרגלים של משמעת עצמית. כאשר מנהל מדגים את התכונה הזו, היא עוברת גם לצוות. הם רואים את מסירותו של המנהיג, וזה נותן להם השראה להתחייב לתפקידם בכוחות מחודשים. הישג, בהקשר זה, הופך למאמץ קולקטיבי המונע על ידי מיקוד משותף.

מיקוד קיצוני אינו דבר נוקשה. מדובר על הסתגלות לפעולה בתוך מסגרת נקייה מהסחות וממוקדת. זה לדעת מתי לומר 'כן' ואולי חשוב מכך, מתי לומר 'לא'. מדובר על תיאום פעולות עם המצפן האסטרטגי, תמיד מודע למרחב הרחב יותר.


פרק שיעניין אותך:  להשתחרר מתקיעות – האם הדרגנוע שלכם לא זז?


דעתם של גדולי הדור על מיקוד קיצוני

זה מה שגורואים, יועצים, מאמנים ומנהלים עסקיים מובילים התייחסו לחשיבות ויישום של מיקוד קיצוני על ידי מנהלי עסקים:

מרשל גולדסמית' Marshall Goldsmith: "מיקוד קיצוני הוא המצפן שמנחה את פעולותיו והחלטותיו של מנהל. הוא מעניק להם כוח להוביל מתוך כוונה, תוך התאמה של מאמציהם עם יעדי הארגון. על ידי שמירה על מיקוד דמוי קרן לייזר, מנהלים יכולים להשיג תוצאות משמעותיות ולהעניק השראה לצוותים שלהם."

טוני רובינס Tony Robbins: "המיקוד הוא המפתח להשגת ביצועי שיא. על ידי התמקדות במשימות ובאסטרטגיות המשפיעות ביותר, מנהלי עסקים יכולים לשחרר את הפוטנציאל שלהם ולהניע הצלחה יוצאת דופן. זכור, לאן שהפוקוס הולך, אנרגיה זורמת".

פיטר דרוקר Peter Drucker: "מנהל עסקי יעיל מבין שהמיקוד הוא באמירת 'לא' לדברים הלא נכונים. תעדוף הוא ערך עליון, שכן הוא מאפשר למנהלים להפנות את זמנם ומשאביהם לעבר מה שחשוב באמת, טיפוח מצוינות והשגת תוצאות".

דניאל גולמן Daniel Goleman: "אינטליגנציה רגשית ומיקוד שלובים זה בזה. היכולת של מנהל למקד את תשומת הלב שלו ברגע הנוכחי, בצוות שלו ובמטרות שלו משפרת את אפקטיביות המנהיגות. טיפוח מיומנות זו מוביל למעורבות גבוהה יותר בצוות וקבלת החלטות טובה יותר".

טים פריס Tim Ferriss: "בעולם של הסחות דעת מתמדות, מיקוד קיצוני הוא המפתח לפריון ולהצלחה. מנהלי עסקים צריכים לאמץ את עקרון ה-80/20, תוך התמקדות במעט המשימות הקריטיות שמייצרות את רוב התוצאות. לאמץ מינימליזם כדי למקסם את ההשפעה. "

סיימון סינק Simon Sinek: "מנהיגים מעולים הם מאזינים נהדרים. מיקוד קיצוני מאפשר למנהלים לשמוע באמת את הצרכים ואת נקודות המבט של הצוות שלהם. על ידי שמירה על התמקדות ב'למה' מאחורי פעולותיהם, מנהלים יכולים לעורר השראה באחרים ולטפח תרבות של אמון ושיתוף פעולה".

סטיב ג'ובס Steve Jobs: "ההתמקדות עוסקת באמירת 'לא' לאלף רעיונות טובים כדי למצוא את הרעיונות החשובים באמת. זוהי המהות של פשטות ואלגנטיות. מנהלים עסקיים השולטים בפוקוס יכולים ליצור מוצרים ואסטרטגיות שחולל מהפכה בתעשיות."

אילון מאסק Elon Musk: "הפוקוס הוא כמו מסלול של רקטה. בלעדיו אתה נסחף מהמסלול. מנהלי עסקים חייבים להתמקד באובססיביות בהשגת המשימה שלהם, למרות אתגרים. לאמץ אילוצים כזרזים לחדשנות ולהתמקד בתמונה הגדולה".

ביל גייטס Bill Gates: "מיקוד קיצוני מאפשר למנהלים להניע חדשנות ולהתמודד ביעילות עם בעיות מורכבות. על ידי שמירה על התמקדות ביעדים ארוכי טווח, מנהלים יכולים לנווט את הארגונים שלהם לעבר הצלחה טרנספורמטיבית והשפעה חברתית".

וורן באפט Warren Buffett: "התמקד במה שאתה מבין הכי טוב והיכן יש לך יתרון תחרותי. מנהלים עסקיים שמתרכזים במעגל הכשירות שלהם יכולים לקבל החלטות השקעה טובות יותר, להניע צמיחה ורווחיות בת קיימא".

מארק צוקרברג Mark Zuckerberg: "בעולם של שינוי מתמיד, הסתגלות ומיקוד הולכים יד ביד. מנהלי עסקים חייבים להישאר ממוקדים בצרכי המשתמש ובדינמיקה של השוק כדי להוביל את הארגונים שלהם לעבר חדשנות ורלוונטיות מתמשכת".


מיקוד קיצוני להשגת יעילות ופריון גבוה

מיקוד קיצוני מקדם יעילות ופריון גבוה באמצעות מנגנונים והשפעות שונות:

ביטול הסחות דעת: כאשר מישהו ממוקד ביותר, הוא יכול לזהות ולחסל הסחות דעת שעלולות לעכב את התקדמותו. על ידי הימנעות מהפרעות והישארות במשימה, הם יכולים לשמור על זרימה רציפה של עבודה, ולמקסם את הפרודוקטיביות.

ניהול זמן משופר: אנשים ממוקדים טובים יותר בניהול הזמן שלהם ביעילות. הם מקצים בלוקים זמן ספציפיים למשימות, קובעים מועדים ברורים ונמנעים מדחיינות, וכתוצאה מכך ניצול זמן מיטבי ותפוקה מוגברת.

תעדוף ברור: מיקוד קיצוני מאפשר לאנשים לתעדף משימות על סמך חשיבותן ודחיפותן. הם יכולים להבחין בין משימות קריטיות שתורמות ישירות למטרות שלהם לבין משימות פחות חשובות, כדי להבטיח שמשאבים יקרי ערך מוקצים למה שחשוב באמת.

קבלת החלטות יעילה: אנשים ממוקדים יכולים לקבל החלטות בצורה יעילה יותר מכיוון שהם מתרכזים במידע ובגורמים הרלוונטיים. זה מפחית את עייפות ההחלטות ומוביל לבחירות מהירות ושקולות יותר.

איכות עבודה משופרת: כאשר מישהו ממוקד עמוק, הוא יכול לעבוד עם דיוק גבוה יותר ותשומת לב לפרטים. רמת ריכוז מוגברת זו מובילה לתפוקות איכותיות יותר ומפחיתה את הסבירות לטעויות.

התקדמות עקבית: מיקוד קיצוני מטפח גישה עקבית ויציבה לעבודה. אנשים שומרים על מומנטום והתקדמות במשימות בעקביות, תוך הימנעות מעיכובים ומניעת חזרה לאחור.

פתרון בעיות משופר: אנשים ממוקדים יכולים להתמודד עם בעיות מורכבות עם חשיבה ברורה ואנליטית. הם יכולים לפרק אתגרים לחלקים ניתנים לניהול ולמצוא פתרונות חדשניים ביעילות.

מעורבות ומצב זרימה גבוהים יותר: מיקוד קיצוני מוביל לעתים קרובות למצב של זרימה, שבו אנשים שקועים במלואם ומלאי אנרגיה מעבודתם. במצב זה, הם מאוד מעורבים וחווים תחושת סיפוק, מה שמוביל לפרודוקטיביות ויצירתיות גבוהות יותר.

השלמת משימות וסגירה: אנשים ממוקדים נוטים יותר להשלים משימות ופרויקטים בזמן. הם נמנעים מלהשאיר קצוות רופפים ומחפשים סגירה, מה שמוביל לתחושת הישג והפחתת מתח.

הימנעות אפקטיבית מריבוי משימות: בעוד ריבוי משימות עשוי להיראות כמו גישה יעילה, היא מובילה לרוב להפחתת הפרודוקטיביות ולעלייה בטעויות. מיקוד קיצוני מאפשר לאנשים להתמקד במשימה אחת בכל פעם, ומעניק לכל משימה את תשומת הלב הראויה.

מיקוד במטרות: אנשים ממוקדים נשארים מכוונים למטרות ארוכות הטווח שלהם. הם נמנעים מלהיגרר על ידי פעילויות פחות רלוונטיות או חשובות ומתמקדים בפעולות התורמות ישירות למטרות העל שלהם.


להורדה חינם חוברת עבודה: להפוך את העסק למערכת שיטתית


מיקוד קיצוני כמוביל הצלחה עסקית

הדרכים השונות שבהן מיקוד קיצוני יכול להעצים מנהל עסקי להשיג הצלחה ולהוביל ביעילות. בואו נפרק כל אחד מהאלמנטים האלה כדי להבין את המשמעות שלהם:

4 יתרונות של התעלמות מדברים (מסויימים)

  • להישאר במקום היעיל שלך: זה מתייחס ליכולת של מנהל להתרכז במשימות שמתאימות לנקודות החוזק והמומחיות שלו. על ידי הימנעות מהסחות דעת מיותרות או משימות שאינן תואמות את החוזקות שלהם, מנהלים יכולים למקסם את ההשפעה והפרודוקטיביות שלהם.
  • לאפשר לאחרים להישאר במקומות היעילים שלהם: בדיוק כפי שהמנהל מתמקד בנקודות החוזק שלהם, הם צריכים לאפשר לחברי הצוות לעבוד בתחומים שבהם הם מצטיינים. גישה זו מטפחת צוות שיתופי ובעל ביצועים גבוהים, שבו כל חבר תורם כמיטב יכולתו להשגת מטרות קולקטיביות.
  • קבלת החלטות קרה: מיקוד קיצוני מאפשר למנהל לקבל החלטות על סמך עובדות ונתונים ולא על רגשות או הטיות אישיות. גישת קבלת החלטות רציונלית זו מובילה לפתרונות ותוצאות יעילים יותר עבור הארגון.
  • ביצוע מיומן ועקבי: על ידי סינון הסחות דעת והתמקדות במשימות חיוניות, מנהלים יכולים לבצע את התוכניות שלהם בצורה מיומנת ועקבית יותר. ביצוע עקבי זה מבטיח התקדמות ומניע את הארגון לעבר יעדיו.

4 דרכים (טובות) להתעלם מאחרים

  • להעריך ולכבד את כישוריהם: הכרה והערכת הכישורים והמומחיות של חברי הצוות בונה אמון ומקדמת סביבת עבודה חיובית.
  • לסמוך עליהם שיבצעו: העצמת חברי צוות עם אמון ואוטונומיה בתפקידיהם מטפחת תחושת בעלות ואחריות, ומעודדת אותם לבצע במיטבם.
  • לחשוב בצניעות על עצמכם: הימנעות מהערכת יתר של יכולותיו ופתיחות ללמידה מתמשכת עוזרת למנהלים להישאר מבוססים ופתוחים לשיפור.
  • להתמקד באחריות שלך: התמקדות בתחומי אחריות הליבה שלהם מאפשרת למנהלים להיות יעילים יותר בתפקידיהם ולשמש מודל לחיקוי עבור הצוות.

מיקוד המנהיג

  • לצייד ולאפשר לאחרים לפתור את הבעיות שלהם: מנהל מצליח אינו מייקר, אלא מסמיך את חברי הצוות למצוא פתרונות לאתגרים באופן עצמאי, מטפח צמיחה והתפתחות בתוך הצוות.
  • להסביר מה חשוב כשאנשים סוטים מהדרך: מתן הדרכה ובהירות כאשר חברי הצוות מתמודדים עם אתגרים עוזרת לתעל מחדש את מאמציהם עם יעדי הארגון.
  • לשים לב לדרך שבה אנשים עובדים: הבנת סגנונות עבודה בודדים מאפשרת למנהלים לספק תמיכה אישית, עידוד ומשוב מתקן כדי לעזור לכל אחד מחברי הצוות לשגשג.
  • לעזור לאנשים לשים לב מתי הם במיטבם: זיהוי ועידוד חברי הצוות כשהם מתפקדים במיטבם מגביר את המוטיבציה ומשאיר אותם ב"אזור" חיובי ופרודוקטיבי.

מיקוד קיצוני לא רק מועיל למנהל אלא גם מעצים את הצוות כולו לבצע במיטבו, להשיג תוצאות יוצאות דופן ולתרום להצלחת הארגון הכוללת. על ידי התעלמות מהסחות דעת והתרכזות במה שחשוב באמת, מנהל עסק יכול להוות דוגמה עוצמתית למנהיגות יעילה ולעורר ביצועים יוצאי דופן מהצוות שלו.


פרק שיעניין אותך:  הפתרון לשחיקה שחווים מנהלים ויזמים


דוד - מנהל בעל תושייה אך לא ממוקד

יום העבודה של דוד:

9:00 בבוקר: דוד מגיע למשרד ומתחיל את יומו בבדיקת מיילים, מענה להודעות וגלישה ברשתות החברתיות.

10:00 בבוקר: הוא משתתף בפגישת צוות אבל מוצא את זה מאתגר להישאר ממוקד על הנושא. לעתים קרובות הוא נסחף לדיון בעניינים לא קשורים.

11:30: דוד מבין שהוא צריך לעבוד על דוח קריטי. עם זאת, הוא לא מפסיק להסיח את דעתו משיחות טלפון ובקשות לא דחופות מחברי הצוות.

13:00: במהלך ארוחת הצהריים, דוד מבלה יותר זמן מהנדרש בשיח עם עמיתים ובגלישה באינטרנט.

14:00: הוא מתחיל לעבוד על הדו"ח, אך לעתים תכופות עובר למשימות אחרות כאשר עולים במוחו רעיונות חדשים.

16:00: חבר הצוות של דוד מבקש הדרכה לגבי פרויקט, אך דיוויד מתקשה לספק כיוון ממוקד עקב מחשבותיו המפוזרות.

17:30: יום העבודה מסתיים, אבל דוד נשאר מאוחר, מנסה להדביק את המשימות שלא הצליח להשלים קודם לכן בגלל הסחות דעת.

סגנון הניהול של דוד:

  • דוד ידוע כבעל תושייה וחדשני, לעתים קרובות מגיע עם פתרונות יצירתיים לאתגרים.
  • עם זאת, חוסר המיקוד שלו מוביל לחוסר יעילות, החמצת מועדים ותסכול בקרב חברי הצוות.
  • הוא מתקשה לתעדף משימות, מה שמוביל לחוסר בהירות בציפיות מהצוות שלו.
  • הצוות של דוד מתקשה לעתים קרובות להיות מכוון מטרה ועלול להרגיש שנשאר להתמודד ללא תמיכה בשל סגנון הניהול המפוזר שלו.
  • אמנם יש לו רעיונות נהדרים, אבל חוסר היכולת שלו להתמקד מונע ממנו לממש ולנצל את הפוטנציאל של הצוות שלו במלואו.


שאול - מנהל מתודי וממוקד במיוחד

יום העבודה של שאול:

8:30 בבוקר: שאול מגיע למשרד, לאחר שכבר תכנן את היום שלו ערב קודם. הוא מתחיל את יומו בבחינת סדרי העדיפויות והמשימות שלו לאותו יום.

9:00 בבוקר: הוא משתתף בישיבת צוות ומוביל אותה עם סדר יום ברור. הוא מבטיח שהדיונים יישארו על המסלול והם פרודוקטיביים.

10:30: שאול עובד על פרויקט קריטי, שוקע במלואו במשימה עם תשומת לב בלתי מחולקת.

12:00: בזמן ארוחת הצהריים הוא לוקח הפסקה קצרה כדי להיטען מחדש אבל נמנע מהסחות דעת מיותרות.

12:30: שאול עורך פגישות אחד על אחד עם חברי הצוות שלו, מקשיב באופן פעיל לדאגותיהם ומספק משוב בונה.

14:00: הוא ממשיך לעבוד על הפרויקט, תוך שימוש במפגשי עבודה ממוקדים כדי להתקדם משמעותית.

16:30: שאול מאציל משימות לצוות שלו על סמך החוזקות שלהם ומבטיח שיש להם את המשאבים הדרושים כדי להצליח.

18:00: יום העבודה מסתיים, ושאול עוזב את המשרד בזמן, בידיעה שהוא התקדם משמעותית במטרות המפתח שלו.

סגנון הניהול של שאול:

  • המיקוד הקיצוני של שאול מאפשר לו לתעדף משימות ביעילות ולהימנע מהסחות דעת.
  • הוא מוביל את הצוות שלו בבהירות ומספק הנחיות וציפיות ברורות לפרויקטים.
  • הגישה השיטתית של שאול לפתרון בעיות וקבלת החלטות מביאה לאסטרטגיות מחושבות ולתוצאות מוצלחות.
  • חברי הצוות מרגישים נתמכים ומועצמים, בידיעה שאול סומך עליהם שיבצעו משימות ומעריך את תרומתם.
  • היכולת שלו להתרכז בעניינים קריטיים מאפשרת לו להתמודד עם אתגרים במהירות ולנתב את הצוות שלו להצלחה.


פרק שיעניין אותך:  הדרך לשלוט ב-5 הורמונים שמשפיעים על ההצלחה שלך


תהליך לפיתוח מיקוד קיצוני

פיתוח מיקוד קיצוני כמנהל עסקי דורש מסירות ותרגול עקבי. להלן מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך לטפח מיקוד קיצוני:

שלב 1: הגדר יעדים ברורים ותעדוף

  • הגדר את מטרותיך לטווח הקצר והארוך כמנהל עסקים.
  • תעדוף יעדים אלו על סמך חשיבותם והשפעתם על הארגון.
  • חלקו יעדים גדולים יותר למשימות קטנות יותר ניתנות לפעולה כדי להפוך אותן לניתנות יותר לניהול.

שלב 2: זיהוי והסרת הסחות דעת

  • זהה הסחות דעת נפוצות בסביבת העבודה שלך, כגון הודעות מוגזמות, רעש או הפרעות.
  • צור סביבת עבודה נטולת הסחות דעת על ידי ארגון השולחן והסרת פריטים מיותרים.
  • כבה התראות לא חיוניות במכשירים שלך והגדר שעות ספציפיות לבדיקת אימיילים והודעות.

שלב 3: ניהול זמן

  • השתמש בטכניקות ניהול זמן, כגון טכניקת פומודורו, כדי להקצות בלוקים ממוקדים של זמן למשימות ספציפיות.
  • הגדר זמני התחלה וסיום ספציפיים לכל מפגש עבודה והימנע מריבוי משימות, מכיוון שזה יכול להפחית את המיקוד והפרודוקטיביות.

שלב 4: תרגול מיינדפולנס ומדיטציה

  • שלבו שיטות מיינדפולנס בשגרת היומיום שלכם כדי לאמן את המוח שלכם להישאר נוכח וממוקד.
  • תרגל מדיטציה כדי להגביר את הבהירות המנטלית, להפחית מתח ולשפר את המיקוד הכללי.

שלב 5: צמצם עומס החלטות

  • צמצם את מספר ההחלטות הטריוויאליות שאתה מקבל בכל יום על ידי יצירת שגרות למשימות חוזרות ונשנות.
  • האצל החלטות שאינן דורשות מעורבות ישירה שלך לחברי צוות מהימנים.

שלב 6: הגדר את אזור היעילות שלך

  • זהה את חוזקות הליבה שלך ואת התחומים שבהם אתה מצטיין כמנהל.
  • התמקד במשימות שמתאימות לנקודות החוזק שלך כדי למקסם את ההשפעה והפריון שלך.

שלב 7: הגדר גבולות

  • למד להגיד לא למשימות או מחויבויות לא חיוניות שאינן תואמות את המטרות שלך.
  • הגדר גבולות עם הצוות והקולגות שלך כדי להגן על זמן עבודה ממוקד.

שלב 8: קח הפסקות קבועות

  • קבע הפסקות קצרות בין מפגשי העבודה כדי להטעין את המוח שלך.
  • השתמש בהפסקות כדי לעסוק בפעילויות המקדמות הרפיה ויצירתיות.

שלב 9: פיתוח תודעת צמיחה

  • אמץ אתגרים וראה בהם הזדמנויות לצמיחה ולמידה.
  • היו פתוחים למשוב וחפשו כל הזמן דרכים לשפר את המיקוד והפרודוקטיביות שלכם.

שלב 10: תרגול ויזואליזציה

  • השתמש בטכניקות הדמיה כדי לדמיין את עצמך מצליח להשיג את המטרות שלך.
  • דמיין את עצמך נשאר ממוקד ומתקדם לעבר היעדים שלך.

שלב 11: סקירה ושיקוף

  • סקור באופן קבוע את ההתקדמות שלך לקראת היעדים שלך והתאם את האסטרטגיות שלך לפי הצורך.
  • חשבו על רמות המיקוד והפריון שלכם כדי לזהות תחומים לשיפור.

שלב 12: חפש תמיכה ואחריות

  • מצא שותף אחראי או מנטור שיכול לספק תמיכה ומוטיבציה במסע פיתוח המיקוד שלך.
  • שתף את יעדי המיקוד שלך עם הצוות או הקולגות שלך כדי ליצור סביבת עבודה תומכת.

פיתוח מיקוד קיצוני הוא תהליך הדרגתי, וחיוני להיות סבלני עם עצמך. עקביות ומסירות הם המפתח לבניית מיומנות יקרת ערך זו שיכולה לשפר משמעותית את האפקטיביות שלך כמנהל עסקים.


מזהים את הפוטנציאל עבורכם בפיתוח יכולת מיקוד קיצוני? כדאי להתחיל ולהתקדם ליעד הזה כבר היום.

אוכל לסייע לכם, לזהות את הפערים, להכין תוכנית פעולה ולעקוב איתכם אחר הביצוע.

צרו קשר בהקדם!


לא לפספס! קבלו פרקים חדשים ומידע עדכני

לאימייל: לחצו כאן

 

צרו קשר!

לשליחת Whatsapp בקליק   לחצו כאן

 

צרו קשר לתיאום שיחת התייעצות ללא עלות: אימייל

 

לאוסף הפתגמים על מנהיגות וניהול לחצו כאן

לתוכן העניינים לחצו כאן

לרשימת כל הפרקים לחצו כאן

 

אתר מפורט על ייעוץ, מנטורניג ואימון ליזמים, בעלי עסקים

ומנהלים - לחצו: סטרטגו 360 

 

עקבו אחרי פרקים חדשים ב Instagram  לחצו כאן

 

צפו בסרטונים ב YouTube   לחצו כאן

התחברו איתי ב Linkedin לחצו כאן

 

עקבו אחריי ב Twitter לחצו כאן

 

עוד על ייעוץ עסקי וחומרים להורדה לעבודה עצמית באתר:

Stratego 360 http://www.stratego360.com/

 


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הטיית השורדים, והקושי ללמוד ממצליחנים

ספר: כוח - 48 החוקים של רוברט גרין 1-24

כללים לחיים ע"פ סטואיזם

12 דרכים לשיפור משמעת עצמית

7 מנהיגים מובילים מהתנ"ך ועצתם למנהלי עסקים

תובנות מהספר "לחשוב מהר לחשוב לאט" של דניאל כהנמן

המשך ספר: כוח - 48 החוקים של רוברט גרין 25-48

מבחן אישיות פשוט ושימושי DISC

ספר: השפעה - הפסיכולוגיה של השכנוע - רוברט צ'לדיני

מדריך לביצוע דברים ע"פ פילוסופיית הטאו