7 דרכים מגובות פסיכולוגיה להזריק בצוות אנרגיה


"אעשה כל מה שנדרש כדי לנצח משחקים. בין אם זה לשבת על הספסל ולעודד, לתת כוס מים לחבר לקבוצה, או לזרוק את הקליעה המנצחת" - קובי בריאנט


רמת האנרגיה בצוות חיונית להצלחה.
כאשר צוותים אנרגטיים ונמרצים, הם בעלי פריון גבוה, יצירתיים ויוזמתיים יותר.

אבל איך לשמור על אנרגיה גבוהה בצוות? במיוחד במאמץ מתמשך, אחרי אתגרים או שבוע עמוס וארוך.


נציג 7 דרכים להחדיר אנרגיה לצוות שלך, הנתמכות על ידי פסיכולוגיה,
1. לנסח הצהרת מטרת צוות
2. לחגוג הצלחות קטנות
3. לעודד את חברי הצוות לקחת הפסקות
4. לספק הזדמנויות לחברי הצוות ללמוד ולצמוח
5. ליצור סביבת עבודה חיובית ותומכת
6. לתת לחברי הצוות אוטונומיה ושליטה על עבודתם
7. לעודד את חברי הצוות לבנות מערכת יחסים אחד עם השני


על ידי יישום חלק מהאסטרטגיות הללו, תוכלו ליצור צוות חיובי, פרודוקטיבי ומעורב יותר.

אפשר להזרים אנרגיה חדשה לצוותים במגוון דרכים, גם אם אין תקציב גדול או הרבה זמן פנוי.


לנסח הצהרת מטרת צוות

הצהרת מטרת צוות היא הצהרה קצרה וברורה המתארת את המשימה והמטרות של הצוות. זה צריך להיות משהו משמעותי לכל חברי הצוות ושמעורר בהם השראה לעבוד קשה. כדי ליצור הצהרת מטרת צוות, התחבר עם הצוות שלך ועשה סיעור מוחות. לאחר שתהיה לך רשימה של רעיונות, צמצם אותה לכמה שאתה הכי אוהב. לאחר מכן, הצביעו על הרעיון האהוב עליכם ורשמו אותו.

הפסיכולוגיה: הצהרת מטרת צוות יכולה לעזור להגביר את הלכידות הצוות והמוטיבציה. כאשר חברי הצוות מרגישים שהם חלק ממשהו גדול מהם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו מעורבים ופרודוקטיביים.

טיפים ליישום מוצלח:

  • לערב את כולם.
    בעת יצירת הצהרת מטרת צוות, חשוב לערב את כולם. זה יעזור להבטיח שכולם ירגישו בעלות על ההצהרה ושזה משהו שכולם יכולים לעמוד מאחוריו. כדי לגרום לכולם להיות מעורבים, ערכו פגישת צוות וחשבו על רעיונות להצהרת המטרה. לאחר שתהיה לך רשימה של רעיונות, צמצם אותה לכמה שאתה הכי אוהב. לאחר מכן, הצביעו על הרעיון האהוב עליכם ורשמו אותו.
  • להפוך את זה למשמעותי.
    הצהרת מטרת הצוות צריכה להיות משהו בעל משמעות לכל חברי הצוות. זה צריך להיות משהו שמעורר בהם השראה לעבוד קשה ולהשיג את המטרות שלהם. כדי להפוך את הצהרת המטרה למשמעותית, הקדישו קצת זמן לחשוב מה חשוב לצוות שלכם ומה אתם רוצים להשיג ביחד. לאחר שתבינו היטב מה חשוב לצוות שלכם, תוכלו להתחיל לנסח הצהרת מטרה המשקפת את הערכים הללו.
  • להיות ספציפי.
    הצהרת מטרת הצוות צריכה להיות ספציפית מספיק כדי לתת לחברי הצוות תחושת כיוון ברורה. עם זאת, זה צריך להיות גם רחב מספיק כדי לאפשר גמישות וצמיחה. כדי להפוך את הצהרת המטרה לספציפית, התמקד בערכי הליבה ובמטרות של הצוות. מה הקבוצה רוצה להשיג? איזו השפעה רוצה שתהיה לצוות? ברגע שיש לך הבנה טובה של ערכי הליבה והמטרות של הצוות, אתה יכול להתחיל לנסח הצהרת מטרה שהיא ספציפית וניתנת לפעולה.
  • למסור את הצהרת המטרה.
    ברגע שיש הצהרת מטרת צוות, חשוב לתקשר אותה לכל אחד בצוות. אתה יכול לעשות זאת על ידי פרסום הצהרת המטרה במיקום גלוי, כגון חדר הצוות או חדר ההפסקה. אתה יכול גם לשלוח מייל לצוות או לקיים פגישת צוות כדי לדון בהצהרת המטרה ובחשיבותה.
  • לסקור את הצהרת המטרה באופן קבוע.
    הצהרת מטרת הצוות צריכה להיות מסמך חי הנבדק ומתעדכן על בסיס קבוע. זה יעזור להבטיח שהצהרת המטרה עדיין רלוונטית למטרות והאתגרים הנוכחיים של הצוות. כדי לעיין בהצהרת המטרה, קבע פגישת צוות כדי לדון בהתקדמות הצוות ולבצע את כל העדכונים הדרושים להצהרה.


פרק שיעניין אותך:  8 סוגי אינטליגנציה שיכולים להביא להצלחה


לחגוג הצלחות קטנות

חשוב לחגוג הצלחות קבוצתיות, גדולות וקטנות כאחד. כאשר חברי הצוות מרגישים מוערכים על עבודתם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו בעלי מוטיבציה ופרודוקטיביות. כדי לחגוג הצלחות קטנות, אתה יכול לשלוח מייל לצוות, לאכול ארוחת צהריים בצוות, או פשוט לתת לחברי הצוות שלך טפיחה מילולית על השכם.

הפסיכולוגיה: חגיגת הצלחות קטנות יכולה לעזור להגביר את המורל והפריון של הצוות. כאשר חברי הצוות מרגישים שמזהים את עבודתם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו בעלי מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה.

טיפים ליישום מוצלח:

  • לעשות את זה באופן קבוע.
    אל תחכו לזכיות גדולות כדי לחגוג. במקום זאת, הפוך את חגיגת הצלחות קטנות לחלק קבוע מהתרבות של הצוות שלך. זה יכול לכלול פגישת צוות שבועית שבה אתה מדגיש את ההישגים של כולם, או פשוט שליחת אימייל מהיר בסוף כל יום כדי להכיר בעבודה הקשה של הצוות שלך.
  • להייות ספציפיים
    כשאתה חוגג הצלחות, היה ספציפי לגבי מה שאתה מזהה. זה מראה לצוות שלך שאתה שם לב לתרומות האישיות שלהם ושאתה מעריך את העבודה הקשה שלהם. לדוגמה, במקום לומר "עבודה נהדרת, צוות!", תוכל לומר "תודה לכל מי שעבד קשה על השקת המוצר החדש. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדייך!"
  • עשו זאת בזמן.
    אל תחכו יותר מדי כדי לחגוג הצלחות. ככל שתקדימו לחגוג, כך זה יהיה משמעותי יותר עבור הצוות שלכם. לדוגמה, אם הצוות שלך בדיוק סיים פרויקט גדול, נסה לחגוג את ההישג שלהם תוך יום או יומיים.
  • להיות מכילים
    הקפידו לחגוג את ההצלחות של כל חברי הצוות, ללא קשר לתפקידם או הוותק שלהם. זה מראה לצוות שלך שהתרומות של כולם מוערכות. לדוגמה, אם הצוות שלך זכה זה עתה בפרס גדול, הקפד לחגוג את ההצלחה של כל מי ששיחק תפקיד בזכייה, מצוות המכירות ועד צוות תמיכת הלקוחות.
  • להיות יצירתיים
    ישנן דרכים רבות ושונות לחגוג הצלחות. תהיו יצירתיים ומצאו דרכים לחגוג שהן משמעותיות לצוות שלכם. לדוגמה, אתה יכול לאכול ארוחת צהריים בצוות, לערוך מסיבה, או פשוט לתת לחברי הצוות שלך מתנה קטנה.
  • עשו את זה כיף.
    החגיגות צריכות להיות מהנות לכל המעורבים. בחר פעילויות ותגמולים שהצוות שלך יעריך.
  • להיות אישי.ים
    קח את הזמן כדי להתאים אישית את החגיגות שלך. זה מראה לצוות שלך שאכפת לך מהם ושאתה שם לב לתחומי העניין האישיים שלו.
  • להיות אסירי תודה.
    הראה לצוות שלך שאתה אסיר תודה על העבודה הקשה והמסירות שלהם. זה יעזור לבנות צוות חזק יותר וליצור סביבת עבודה חיובית יותר.


להורדה חינם, החוברת: המדריך הקצר לבדיקת בריאות העסק


לעודד את חברי הצוות לקחת הפסקות

זה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה, אבל עידוד חברי הצוות לקחת הפסקות יכול למעשה לעזור להגביר את הפרודוקטיביות שלהם. כאשר חברי הצוות לוקחים הפסקות, יש להם הזדמנות לנוח ולהיטען מחדש, מה שיכול לעזור להם לחזור לעבודתם רעננים וממוקדים. כדי לעודד את חברי הצוות לקחת הפסקות, הקדישו כל יום זמן כדי לקום ולהסתובב, או להקדיש כמה דקות להירגע ולהוריד מתח.

הפסיכולוגיה: הפסקות יכולות לעזור לשפר את המיקוד, הריכוז והיצירתיות של חברי הצוות. כאשר חברי הצוות נחים ונינוחים, הם מסוגלים יותר להופיע במיטבם.

טיפים ליישום מוצלח:

  • לשמש דוגמא.
    אחת הדרכים הטובות ביותר לעודד את חברי הצוות לקחת הפסקות היא להוות דוגמה טובה בעצמך. הקפידו לקחת הפסקות במהלך היום, גם אם זה רק לכמה דקות. זה יראה לצוות שלך שזה בסדר לקחת הפסקות ושזה לא סימן לחולשה.
  • להקל על חברי הצוות לקחת הפסקות.
    ספק לחברי הצוות מרחב נוח לקחת הפסקות, כגון חדר הפסקה או טרקלין. אתה יכול גם לספק לחברי הצוות חטיפים ומשקאות בריאים כדי לעזור להם לתדלק.
  • לעודד את חברי הצוות לקחת הפסקות.
    לקום ולהסתובב חשוב לבריאות הפיזית והנפשית כאחד. עודדו את חברי הצוות לקחת הפסקות בחוץ, לצאת לטיול או לעשות מתיחות.
  • הקדישו זמן להפסקות בכל יום.
    חשוב לתזמן הפסקות ליום העבודה כדי שחברי הצוות לא ישכחו לקחת אותן. אתה יכול לעשות זאת על ידי חסימת זמן בלוח השנה של הצוות שלך או על ידי הגדרת תזכורות במחשבי חברי הצוות שלך.
  • להיות גמישים.
    חלק מחברי הצוות עשויים להזדקק ליותר הפסקות מאחרים. היו גמישים ואפשרו לחברי הצוות לקחת הפסקות לפי הצורך.
  • לציין את היתרונות של לקחת הפסקות.
    חברי הצוות עשויים להסס לקחת הפסקות אם הם חושבים שאין להם זמן או אם הם חוששים שעבודתם תסבול. קח את הזמן כדי ללמד את חברי הצוות שלך על היתרונות של לקיחת הפסקות, כגון מיקוד משופר, ריכוז ויצירתיות.
  • לעשות הפסקות חברתיות.
    עודדו את חברי הצוות לקחת הפסקות יחד. זה יכול לעזור לבנות מערכות יחסים וליצור סביבת עבודה חיובית יותר.
  • להיות מתחשבים.
    אם חבר צוות עובד על תאריך יעד או נמצא במתח רב, הבינו אם הוא צריך לקחת פחות הפסקות. עם זאת, הקפד לבדוק איתם באופן קבוע ולעודד אותם לקחת הפסקות כאשר הם יכולים.


פרק שיעניין אותך:  המדריך המפתיע למנהיגות אותנטית


לספק הזדמנויות לחברי הצוות ללמוד ולצמוח

חברי הצוות נוטים יותר להיות מעורבים ומוטיבציה כאשר יש להם הזדמנויות ללמוד ולצמוח. כדי לספק הזדמנויות אלה, אתה יכול להציע לחברי הצוות תוכניות הדרכה ופיתוח, או פשוט לתת להם את ההזדמנות להתמודד עם אתגרים חדשים.

הפסיכולוגיה: למידה וצמיחה יכולים לעזור להגביר את הביטחון העצמי של חברי הצוות ואת שביעות הרצון מעבודתם. כאשר חברי הצוות מרגישים שהם מפתחים את הכישורים והידע שלהם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו מעורבים ופרודוקטיביים.

טיפים ליישום מוצלח:

  • לזהות את הצרכים והאינטרסים של חברי הצוות.
    אילו מיומנויות וידע הם רוצים לפתח? מהן מטרות הקריירה שלהם? ברגע שאתה מבין את הצרכים והאינטרסים שלהם, אתה יכול להתחיל לזהות הזדמנויות עבורם ללמוד ולצמוח.
  • להציע מגוון הזדמנויות למידה.
    ישנן דרכים רבות ושונות עבור חברי הצוות ללמוד ולצמוח. אתה יכול להציע תוכניות הכשרה רשמיות, קורסים מקוונים, סדנאות, או פשוט לתת לחברי הצוות את ההזדמנות להצל על עמיתים מנוסים יותר.
  • לשים את הלמידה בראש סדר העדיפויות.
    קבע זמן ללמידה והתפתחות לתוך יום העבודה. זה יראה לחברי הצוות שאתה מעריך את הלמידה שלהם ושאתה מחויב לצמיחתם.
  • עודדו את חברי הצוות לחלוק את הידע שלהם.
    כאשר חברי הצוות חולקים את הידע שלהם זה עם זה, כולם מרוויחים. עודדו את חברי הצוות להעביר מצגות, להנחות סדנאות או לכתוב פוסטים בבלוג על מה שהם למדו.
  • ליצור תרבות של למידה מתמשכת.
    הפוך את הלמידה למסע לכל החיים עבור כולם בצוות. עודדו את חברי הצוות להגדיר יעדי למידה אישיים ולתמוך זה בזה בלמידה שלהם.
  • להיות תומכים.
    למידה יכולה להיות מאתגרת, לכן חשוב לתמוך בחברי הצוות שלך בזמן שהם לומדים וגדלים. ספק להם את המשאבים הדרושים להם והצע להם עידוד ומשוב.
  • להיות גמישים.
    חלק מחברי הצוות עשויים ללמוד אחרת מאחרים. היו גמישים והצעו מגוון הזדמנויות למידה כדי להתאים לסגנונות למידה שונים.
  • לחגוג הצלחות.
    כאשר חברי הצוות לומדים מיומנויות וידע חדשים, חגגו את ההצלחות שלהם. זה יעזור לחזק את הלמידה שלהם ולהניע אותם להמשיך ללמוד.


פרק שיעניין אותך:  שישה ארכי-טיפוסי עובדים והדרך לנהל אותם


ליצור סביבת עבודה חיובית ותומכת

סביבת עבודה חיובית ותומכת חיונית לצוות בעל ביצועים גבוהים. כדי ליצור סוג זה של סביבה, היו מכבדים את חברי הצוות שלכם, עודדו תקשורת ושיתוף פעולה, וחגגו את הגיוון.

הפסיכולוגיה: סביבת עבודה חיובית ותומכת יכולה לעזור לשפר את מורל הצוות, הפריון והיצירתיות. כאשר חברי הצוות מרגישים שמכבדים אותם ומוערכים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו מעורבים ובעלי מוטיבציה.

טיפים ליישום מוצלח:

  • היו מכבדים.
    התייחסו לכולם בכבוד, ללא קשר לתפקידו או הוותק שלו. משמעות הדבר היא להקשיב לרעיונות של אנשים, להעריך את תרומתם ולהתחשב ברגשותיהם.
  • תהיו תומכים.
    עודדו את חברי הצוות לעזור ולתמוך אחד בשני. זה יכול לכלול מתן תמיכה רגשית, שיתוף משאבים או שיתוף פעולה בפרויקטים.
  • להיות חיוביים.
    התמקדו בהיבטים החיוביים של סביבת העבודה, כגון הישגי הצוות, היחסים החיוביים בין חברי הצוות וההזדמנויות ללמידה וצמיחה.
  • להיות שקופים.
    תקשר בפתיחות ובכנות עם חברי הצוות שלך. זה כולל שיתוף מידע על המטרות, האתגרים וההתקדמות של הצוות.
  • להיות הוגנים.
    התייחסו לכל חברי הצוות בהגינות ובעקביות. המשמעות היא להחיל את אותם כללים ותקנים על כולם.
  • להכיר את חברי הצוות.
    קח את הזמן כדי להכיר את חברי הצוות שלך ברמה האישית. זה יעזור לך לבנות איתם קשרים וליצור סביבת עבודה חיובית ותומכת יותר.
  • לחגוג הצלחות.
    כשהצוות משיג הצלחה, קח את הזמן לחגוג. זה יעזור להגביר את המורל ולהגביר את המוטיבציה.
  • לספק משוב.
    תן לחברי הצוות שלך משוב קבוע על עבודתם. משוב זה צריך להיות בונה ותומך.
  • לעודד תקשורת פתוחה.
    עודדו את חברי הצוות לתקשר בפתיחות ובכנות אחד עם השני. זה יעזור לפתור קונפליקטים במהירות וביעילות.
  • ליצור מרחב בטוח.
    צור מרחב בטוח שבו חברי הצוות מרגישים בנוח לשתף את הרעיונות והחששות שלהם. זה יכול להיות כרוך ביצירת מרחב סודי עבור חברי צוות לדבר איתך או עמית מהימן אחר.


פרק שיעניין אותך:  המונהגים עם הכוח לרומם או להפיל מנהיג


לתת לחברי הצוות אוטונומיה ושליטה על עבודתם

חברי הצוות נוטים יותר לקבל מוטיבציה כאשר יש להם אוטונומיה ושליטה על עבודתם. כדי לתת לחברי הצוות אוטונומיה, אפשרו להם לבחור כיצד הם רוצים להשלים את המשימות שלהם ולקבוע מועדים משלהם. לתת לחברי הצוות שליטה על עבודתם, לאפשר להם לספק מידע על פרויקטים ולקבל החלטות לגבי עבודתם.

הפסיכולוגיה: אוטונומיה ושליטה יכולים לעזור להגביר את המוטיבציה והמעורבות של חברי הצוות. כאשר חברי הצוות מרגישים שיש להם דעה בעבודה שלהם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו בעלי מוטיבציה לעשות זאת היטב.

טיפים ליישום מוצלח:

  • להגדיר מטרות וציפיות ברורות.
    למרות שאתה נותן לחברי הצוות אוטונומיה ושליטה על עבודתם, חשוב להגדיר מטרות וציפיות ברורות. זה יעזור להבטיח שכולם נמצאים באותו עמוד ושהצוות פועל לאותן יעדים.
  • לספק תמיכה ומשאבים.
    חברי הצוות עשויים להזדקק לתמיכה ומשאבים בזמן שהם פועלים למען מטרותיהם. היו זמינים לספק הדרכה וחונכות, ולחבר את חברי הצוות עם המשאבים הדרושים להם.
  • לסמוך על חברי הצוות כדי לקבל החלטות.
    כאשר אתה נותן לחברי הצוות אוטונומיה ושליטה על עבודתם, אתה צריך לסמוך עליהם כדי לקבל החלטות. זה אומר להיות מוכן לתת להם לעשות טעויות וללמוד מהן.
  • לתת משוב לחברי הצוות.
    חשוב לתת לחברי הצוות משוב על עבודתם. משוב זה צריך להיות בונה ותומך, והוא אמור לעזור לחברי הצוות לשפר את הביצועים שלהם.
  • לחגוג הצלחות.
    כאשר חברי הצוות משיגים את מטרותיהם, הקפידו לחגוג את ההצלחות שלהם. זה יעזור להגביר את המורל ולהגביר את המוטיבציה.
  • להתחיל בקטן.
    אם אינך בטוח כיצד להעניק לחברי הצוות יותר אוטונומיה ושליטה על עבודתם, התחל בקטן. אתה יכול לתת להם יותר שליטה על לוח הזמנים שלהם או על הדרך שבה הם משלימים את המשימות שלהם.
  • להיות גמישים.
    לא כל חברי הצוות חשים בנוח עם אותה רמה של אוטונומיה ושליטה. היו גמישים ואפשרו לחברי הצוות לבחור את רמת האוטונומיה והשליטה המתאימה להם.
  • תהיו תומכים.
    כאשר חברי הצוות מקבלים החלטות, היו תומכים והצעו הדרכה לפי הצורך. עם זאת, הימנע מניהול מיקרו של אותם או מלומר להם מה לעשות.
  • להיות סבלניים.
    לוקח זמן עד שחברי הצוות לומדים כיצד לעבוד עם אוטונומיה ושליטה. היו סבלניים והציעו להם תמיכה לאורך כל הדרך.


פרק שיעניין אותך:  החשיבות הקריטית שמנהיג ייקח אחריות


לעודד את חברי הצוות לבנות מערכת יחסים אחד עם השני

קשרים חזקים בין חברי הצוות יכולים להוביל לשיפור התקשורת, שיתוף הפעולה והאמון. כדי לעודד את חברי הצוות לבנות מערכות יחסים, ליצור עבורם הזדמנויות להתרועע ולהכיר אחד את השני מחוץ לעבודה. אתה יכול גם לתכנן פעילויות לבניית צוות או פשוט לערוך ארוחות צהריים קבועות של צוות או הפסקות קפה.

הפסיכולוגיה: יחסים חזקים בין חברי הצוות יכולים לעזור לשפר את המורל, הפריון והיצירתיות של הצוות. כאשר חברי הצוות מרגישים שהם יכולים לסמוך אחד על השני ולסמוך עליהם, סביר יותר שהם יהיו פתוחים לרעיונות חדשים ויעבדו קשה ביחד.

טיפים ליישום מוצלח:

  • לספק הזדמנויות לחברי הצוות להתרועע.
    זה יכול לכלול ארגון ארוחות צהריים של צוות, שעות שמחות או פעילויות לבניית צוות. אתה יכול גם ליצור מרחב שבו חברי הצוות יוכלו להתרועע באופן בלתי פורמלי, כגון חדר הפסקה או טרקלין.
  • לעודד את חברי הצוות לשתף פעולה בפרויקטים.
    זוהי דרך מצוינת עבור חברי הצוות להכיר אחד את השני ולבנות מערכות יחסים.
  • לשמש דוגמא טובה.
    הראה לחברי הצוות שאתה מעריך מערכות יחסים על ידי בניית מערכות יחסים איתם בעצמך. זה יכול להיות כרוך בלקחת את הזמן כדי להכיר אותם ברמה האישית, לחלוק את החוויות שלך ולהיות תומכים ומעודדים.
  • לחגוג הצלחות.
    כאשר חברי הצוות משיגים הצלחה ביחד, חוגגים את הצלחתם כצוות, זה יעזור לבנות רוח צוות ואחווה.
  • להיות סבלניים.
    לוקח זמן לחברי הצוות לבנות מערכות יחסים. היו סבלניים ועודדו את חברי הצוות להכיר אחד את השני ולתמוך אחד בשני.
  • ליצור מרחב בטוח.
    חברי הצוות צריכים להרגיש בנוח לדבר אחד עם השני ולשתף את הרעיונות והחששות שלהם. צור מרחב בטוח עבור חברי הצוות לתקשר זה עם זה על ידי כבוד ותומכים.
  • לעודד גיוון מחשבתי.
    חברי צוות עם רקע ונקודות מבט שונות יכולים להביא רעיונות ותובנות חדשות לצוות. עודדו את חברי הצוות לחלוק את נקודות המבט הייחודיות שלהם וללמוד אחד מהשני.
  • לקדם הכללה.
    ודא שכל חברי הצוות ירגישו כלולים ומוערכים. משמעות הדבר היא לכבד את השונות של כולם וליצור סביבה שבה כולם מרגישים בנוח לתרום.


מוכנים לעבוד על השבחת העסק והפיכתו לנכס?

מזהים צורך בשדרוג השגרות הניהוליות והכלים?

אוכל לסייע בזיהוי הפערים, הכנת תכנית עבודה ומעקב אחר ההתקדמות, עד להצלחה.

צרו קשר בהקדם!

 

לא לפספס! הרשמו לקבל פרקים חדשים ומידע עדכני

לאימייל: לחצו כאן

 

צרו קשר!

לשליחת Whatsapp בקליק   לחצו כאן

 

צרו קשר לתיאום שיחת התייעצות ללא עלות: אימייל

 

לאוסף הפתגמים על מנהיגות וניהול לחצו כאן

לתוכן העניינים לחצו כאן

לרשימת כל הפרקים לחצו כאן

 

אתר מפורט על ייעוץ, מנטורניג ואימון ליזמים, בעלי עסקים

ומנהלים - לחצו: סטרטגו 360 

 

עקבו אחרי פרקים חדשים ב Instagram  לחצו כאן

 

צפו בסרטונים ב YouTube   לחצו כאן

התחברו איתי ב Linkedin לחצו כאן

 

עקבו אחריי ב Twitter לחצו כאן

 

עוד על ייעוץ עסקי וחומרים להורדה לעבודה עצמית באתר:

Stratego 360 http://www.stratego360.com/

 


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הטיית השורדים, והקושי ללמוד ממצליחנים

ספר: כוח - 48 החוקים של רוברט גרין 1-24

כללים לחיים ע"פ סטואיזם

12 דרכים לשיפור משמעת עצמית

7 מנהיגים מובילים מהתנ"ך ועצתם למנהלי עסקים

תובנות מהספר "לחשוב מהר לחשוב לאט" של דניאל כהנמן

המשך ספר: כוח - 48 החוקים של רוברט גרין 25-48

מבחן אישיות פשוט ושימושי DISC

ספר: השפעה - הפסיכולוגיה של השכנוע - רוברט צ'לדיני

מדריך לביצוע דברים ע"פ פילוסופיית הטאו