פיצוח קוד המנהיגות: 10 תכונות להצלחה!


"ניסיתי לבחון איזה אדם אתה. האם אתה עובד קשה? האם ניתן לסמוך עליך? האם אתה פתוח להשקפות אחרות? האם ויתרת על אינטרסים אישיים כדי לעזור לאחרים?" - מישל אובמה


פגשתם מנהלים שהם לא מנהיגים מספיק טובים?

אולי הם מוכשרים מקצועית ומתאמצים, אבל זה לא מרגיש נכון, מתקשים להניע אנשים עם מוטיבציה ומחוייבות ונראה שזה לא עובד כל כך טוב?


הדוגמה של דוד

מנהל עסק בשם דוד הוביל צוות כבר כמה שנים. אך לרוע המזל, לדיוויד היו כמה תכונות שהפריעו לביצועי הצוות ויצרו תרבות עבודה שלילית.

לדוד היה סגנון מנהיגות בו הוא ניסה להיות דומיננטי וסמכותי.

הוא האמין שעמדת הכוח שלו בעסק מעניקה לו את הזכות לשלוט בכל החלטה ולנהל במיקרו את חברי הצוות בחלוקת הוראות וביקורת מתמדת. הוא מיעט להאציל משימות או סמכות החלטה ולעתים רחוקות חיפש לקבל משוב מחברי הצוות.
התקשורת עם האנשים הייתה מינימלית ורק על דברים הכרחיים ודחופים, והוא נהג לשלול נקודות מבט אחרות, מה שהוביל למורל נמוך ולחוסר יוזמה או חדשנות בצוות.
כל זה תסכל את דוד, שחשב שאנשים לא מחוייבים ולא משקיעים מספיק, מה שגרם לו להיות ריכוזי עוד יותר, חשדן ופחות נעים.

יום אחד הזדמן לי ולדוד להיפגש. שיתפתי עם דוד את תפיסתי על תכונות המנהיגות החשובות וכיצד הן תורמות להצלחה. דוד קלט את זה והכיר בכך שהוא צריך לעשות שינוי משמעותי באופן בו הוא מנהל.


למה מנהיגות חשובה? ולמה מה שדוד עשה עד עכשיו לא עבד טוב?

ומה הן תכונות המנהיגות שצריך לאמץ ואיך לומדים לעשות את זה נכון?

על כל זאת, בהמשך.


פרק שיעניין אותך:  האם יש לכם את הכישורים להיות מנכ"ל?


למה מנהיגות טובה חשובה?

ניהול עסק עם סט תכונות מנהיגות נכון הוא חיוני מכמה סיבות. ראשית, תכונות אלו תורמות ליצירת תרבות וסביבת עבודה חיובית. מנהיגים המפגינים יושרה, אמפתיה וכבוד מטפחים אמון בין חברי הצוות שלהם, מעודדים שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה ותחושת שייכות. זה, בתורו, מוביל למעורבות עובדים, מוטיבציה ושביעות רצון מוגברת, וכתוצאה מכך לפרודוקטיביות גבוהה יותר ולביצועים כלליים טובים יותר עבור העסק.

שנית, תכונות מנהיגות אפקטיביות הן חיוניות לקבלת החלטות נכונות והנעת הצלחה ארגונית. מנהיגים בעלי כישורי תקשורת חזקים, זריזות למידה ויכולת האצלה יעילה יכולים ליישר את הצוותים שלהם לעבר חזון משותף, להבטיח בהירות של יעדים ולייעל את השימוש במשאבים. הם מקדמים חדשנות, הסתגלות ולמידה בתוך הארגון, ומאפשרים לו לנווט באתגרים, לנצל הזדמנויות ולהישאר קדימה בשוק תחרותי. יתרה מכך, מנהיגים שמפגינים את מערכת האיכויות הנכונה יכולים לעורר השראה ולהשפיע על אחרים, וליצור תחושה חזקה של מטרה ומחויבות בקרב חברי הצוות שלהם.


פרק שיעניין אותך:  ממחקר מילגרם - הטיפים לניהול עובדים


ההבדל שעושה מנהיגות טובה

עסק שמובל על ידי מנהלים שאימצו את 10 תכונות המנהיגות
החשובות פועל עם בסיס של אמון, שיתוף פעולה ותרבות ארגונית חיובית. היושרה של המנהיג משדרת אמינות ומטפחת אמון בין חברי הצוות, וכתוצאה מכך תקשורת פתוחה ותחושת מטרה משותפת. המנהיגות מקובלת, ומעצימה אנשים לתרום את כישוריהם וכישרונותיהם תוך קידום צמיחה והתפתחות. תקשורת יעילה מבטיחה בהירות, התאמה והבנה, בעוד שמודעות עצמית מאפשרת למנהיגים להתאים את גישתם ולקבל החלטות מושכלות. הכרת תודה ואמפתיה יוצרות סביבה תומכת ומכילה, שבה חברי הצוות מרגישים מוערכים ובעלי מוטיבציה. עם זריזות למידה ואומץ, מנהיגים משתפרים ללא הרף ולוקחים סיכונים מחושבים, מניעים חדשנות ויכולת הסתגלות. הכבוד לאחר מחלחל לרחבי ארגון, מקדם מקום עבודה הרמוני ומגוון בו כולם מרגישים נשמעים ומוערכים. עסק כזה חווה ביצועים משופרים, שביעות רצון מוגברת של העובדים ומושך אליו כישרונות מובילים.

עסק החסר מנהלים עם תכונות המנהיגות
הללו עלול לסבול ממורל נמוך, תקלות תקשורת וחוסר אמון. ללא יושרה, מנהיגים עלולים לא לעורר אמון וליצור תרבות של ספקנות או אדישות. האצלת סמכויות לא מספקת מגבילה את הזדמנויות הצמיחה וחונקת את הפוטנציאל של חברי הצוות, וכתוצאה מכך חוסר מעורבות ופריון מוגבל. תקשורת לקויה מובילה לאי הבנות, החמצת הזדמנויות ושיתוף פעולה מופחת. היעדר מודעות עצמית מונע ממנהיגים להכיר במגבלות ובשטחים המתים שלהם, וזה מפריע ליכולתם לקבל החלטות אפקטיביות. היעדר הכרת התודה והאמפתיה עלולים ליצור סביבת עבודה עם אווירה שלילית, שבה אנשים מרגישים לא מוערכים ומנותקים. חוסר גמישות ופחד מכישלון מונעים מהארגון להסתגל לשינוי ולנצל הזדמנויות חדשות. ללא כבוד לאחר, אווירה רעילה ומפלגת עלולה להשפיע על עבודת הצוות ועל רווחת העובדים. בסופו של דבר, עסק החסר את התכונות הללו עלול להתמודד עם ביצועים גרועים, תחלופת עובדים גבוהה וכישלון לשגשג בשוק תחרותי.



פרק שיעניין אותך:  החשיבות הקריטית שמנהיג ייקח אחריות


תכונות שאינן חלק ממנהיגות טובה

בעוד שחשיבותן של תכונות והתנהגויות מסוימות עשויה להשתנות בהתאם להקשר הספציפי ולתרבות הארגונית, הנה כמה דוגמאות לתכונות שלעיתים נחשבות בטעות חשובות אך אינן חיוניות למנהיגות טובה:

כריזמה: אמנם כריזמה יכולה להיות מושכת, אבל היא לא בהכרח מבטיחה מנהיגות יעילה ואפקטיבית. מנהיגים כריזמטיים עשויים להיות משכנעים ושובי לב, אך עשויים להיות חסרי הכישורים הדרושים להצלחה ארוכת טווח או שעשויים לתעדף קסם אישי על פני קבלת החלטות נכונה.

דומיננטיות: מנהיגים מסוימים מאמינים בטעות שהם יעילים בהתבסס על האופי הדומיננטי והכוחני שלהם. מנהיגות המבוססת על דומיננטיות בלבד יכולה להוביל לסביבת עבודה שלילית, להפחית את שיתוף הפעולה ולחנוק את היצירתיות והחדשנות.

ביטחון עצמי מופרז: ביטחון עצמי חשוב למנהיגים, אך ביטחון עצמי מופרז עלול להוביל להתנשאות ולחוסר פתיחות לרעיונות ולמשוב של אחרים. מנהיגים יעילים מאזנים בין ביטחון לבין ענווה ונכונות להקשיב וללמוד מאחרים.

מיקרו ניהול: יש מנהיגים המאמינים שמעקב צמוד אחר כל פרט ושליטה בכל החלטה נחוצים להצלחה. מיקרו ניהול יכול לחנוק את היצירתיות, להפריע לאוטונומיה ולהפחית את המוטיבציה של חברי הצוות. מנהיגים אפקטיביים סומכים על הצוותים שלהם ומעצימים אותם לקבל החלטות.

סמכות היררכית: במודלים מסורתיים של מנהיגות, מנהיגים מקושרים לרוב עם סמכות מעמדה. מנהיגות יעילה יכולה להופיע בכל רמות הארגון, ללא קשר לסמכות פורמלית. מנהיגות צריכה להתבסס על השפעה, שיתוף פעולה ויכולת לתת השראה לאחרים, במקום להסתמך רק על כוח ומעמד היררכי.

פרפקציוניזם: בעוד שתשומת לב לפרטים וסטנדרטים גבוהים הם חשובים, פרפקציוניזם מוגזם עלול להוביל למיקרו ניהול, עיכובים מיותרים ופחד מלקיחת סיכונים. מנהיגים אפקטיביים מבינים את החשיבות של התקדמות ולמידה מכישלונות, במקום לשאוף לשלמות שבלתי ניתנת להשגה.


להורדה חינם, החוברת: המדריך הקצר לבדיקת בריאות העסק


הקושי למצוא מנהלים עם 10 התכונות

מציאת מנהלים המאמצים באופן מלא את כל 10 תכונות המנהיגות יכולה להיות מאתגרת מכמה סיבות:

מערך מיומנויות מורכב: 10 תכונות המנהיגות דורשות מערך מיומנויות מגוון המשלב מיומנויות קשות ורכות. יכול להיות קשה למצוא אנשים שיש להם איזון של מיומנויות אלה, מכיוון שלעתים קרובות הם דורשים שילוב של תכונות מולדות והתנהגויות נלמדות.

הבדלים אישיים: לכל אדם יש חוזקות, חולשות ותכונות אישיות ייחודיות. אמנם ניתן לפתח ולשפר תכונות מנהיגות, אך אנשים מסוימים עשויים להצטיין באופן טבעי בתחומים מסוימים ולהתקשות בתחומים אחרים. מציאת אנשים המצטיינים בכל 10 התכונות עשוי להיות נדיר.

הזדמנויות פיתוח מוגבלות: פיתוח מנהיגות הוא תהליך מתמשך הדורש השקעה בהדרכה, אימון וצמיחה אישית. עם זאת, ארגונים עשויים שלא לתעדף או לספק משאבים נאותים לתוכניות לפיתוח מנהיגות, מה שמגביל את ההזדמנויות למנהלים לפתח באופן מלא את כל 10 התכונות.

תרבות ארגונית: לתרבות הארגונית תפקיד משמעותי בעיצוב התנהגויות של מנהיגות. אם התרבות לא נותנת עדיפות או מעריכה את 10 התכונות, ייתכן שמנהלים לא ירגישו מתומריצים או נתמכים לאימוץ מלא. תרבות המתגמלת תוצאות קצרות טווח על פני פיתוח מנהיגות לטווח ארוך יכולה להרתיע מנהלים ממתן עדיפות לתכונות אלו.

אילוצי זמן: מנהלים מתמודדים לעתים קרובות עם תחומי אחריות מרובים, כולל משימות תפעוליות, תכנון אסטרטגי וניהול אנשים. איזון הדרישות הללו יכול להיות מאתגר, ולהשאיר זמן מוגבל להתבוננות עצמית, למידה ופיתוח תכונות מנהיגות.

תפיסות והטיות: יתכנו תפיסות והטיות רווחות בתוך ארגונים שמתעדפים תכונות מנהיגות מסוימות על פני אחרות. זה יכול להוביל להדגשת יתר או לחוסר הערכת תכונות מסוימות, מה שמקשה על מנהלים לאמץ ולגלם באופן מלא את כל 10 התכונות.


פרק שיעניין אותך:  המדריך המפתיע למנהיגות אותנטית


10 התכונות של מנהיגות טובה ופיתוחם

תכונות אלו נחשבות לחשובות למנהיגות יעילה מכיוון שהן תורמות לבניית אמון, טיפוח עבודת צוות והנעת תוצאות חיוביות. הבה נסקור כל אחת מהתכונות הללו ביתר פירוט:

1. יושרה אישית

מנהיגים בעלי יושרה הם ישרים, אתיים ושומרים על עקרונות מוסריים חזקים. הם אמינים ומעוררים אמון בעוקבים אחריהם.

  • הובילו עם דוגמה אישית: הפגינו כנות, התנהגות אתית ועקביות בפעולות שלכם כדי לבנות אמון בין חברי הצוות שלכם.
  • חפשו משוב: עודדו תקשורת פתוחה וכנה, הקשיבו באופן פעיל לנקודות המבט של אחרים והיו פתוחים לביקורת בונה כדי לשמור על היושרה שלכם ולטפח אותה.
  • קחו אחריות: קחו אחריות על מעשים והחלטות, הודו בטעויות כשצריך, ותקנו במידת הצורך.

2. האצלת סמכויות

מנהיגים יעילים מבינים את החשיבות של האצלת משימות ואחריות. הם סומכים על חברי הצוות שלהם ומעצימים אותם לקחת בעלות על העשייה שלהם, מה שמקדם פריון וצמיחה.

  • זיהוי חוזקות וכישרונות: הבן את היכולות והחוזקות של חברי הצוות כדי להאציל משימות ביעילות. הקצה תחומי אחריות שמתיישרים עם הכישורים שלהם ומספקים הזדמנויות לצמיחה.
  • ספק ציפיות ברורות: העבר בבירור את הציפיה לתוצאות הרצויות, מועדים וציפיות עבור משימות שהוקצו. ודא שכולם מבינים את תפקידים ואחריותם.
  • אמון והעצמה לצוות: האצל סמכויות החלטה וביצוע יחד עם המשימות, וספק תמיכה והכוונה בעת הצורך. סמוך על חברי הצוות כדי לקבל החלטות ולקחת בעלות על עבודתם.

3. תקשורת אפקטיבית

תקשורת ברורה ואפקטיבית חיונית למנהיגים כדי להעביר את החזון, המטרות והציפיות שלהם. זה עוזר בבניית מערכות יחסים, בפתרון קונפליקטים ובהבטחה שכולם נמצאים באותו מקום ומסונכרנים.

  • תרגול הקשבה פעילה: שימו לב למה שאחרים אומרים, הפגינו אמפתיה ושאלו שאלות הבהרה כדי להבטיח הבנה ברורה של נקודות המבט שלהם.
  • שיפור תקשורת לא מילולית: שימו לב לשפת הגוף, למחוות ולטון הדיבור. היו מודעים לאופן שבו הרמזים הלא מילוליים שלכם ושפת הגוף עשויים להשפיע על אחרים ושאפו לעקביות בין מסרים מילוליים ובלתי מילוליים.
  • חיפוש משוב והתאם עצמך: חפשו באופן קבוע משוב על סגנון התקשורת והיעילות שלכם. התאימו את גישת התקשורת בהתבסס על הצרכים וההעדפות של חברי הצוות.

4. מודעות עצמית

מנהיגים שמודעים לעצמם מבינים את החוזקות, החולשות, ואת הרגשות שלהם וכיצד הם משפיעים על אחרים. מודעות זו מאפשרת להם לקבל החלטות טובות יותר, לנהל את התנהגויותיהם ולהתאים את סגנון המנהיגות שלהם למצבים שונים.

  • הרהור והתבוננות פנימה: הקדישו זמן קבוע לרפלקציה עצמית כדי לקבל תובנה לגבי המחשבות, הרגשות וההתנהגויות שלכם. תשקלו רישום קבוע ביומן או שיטות של מיינדפולנס כדי לשפר את המודעות העצמית.
  • חפשו משוב מאחרים: בקשו משוב מעמיתים או מנטורים מהימנים כדי לקבל נקודות מבט שונות על החוזקות והתחומים לשיפור.
  • השתמשו בהערכות: נצלו את היתרונות של הערכות אישיות או כלי משוב ב 360 מעלות כדי לקבל הבנה מעמיקה יותר של החוזקות, החולשות וסגנון המנהיגות שלכם.

5. הכרת תודה

הבעת הכרת תודה והערכה למאמצים של אחרים מטפחת סביבת עבודה חיובית ומניעה את חברי הצוות. זה גם עוזר בבניית מערכות יחסים חזקות ונאמנות.

  • הביעו הערכה: תודו באופן קבוע לחברי הצוות על מאמציהם, הן באופן פרטי והן בפומבי. הפגינו הכרת תודה אמיתית על תרומתם.
  • טיפוח תרבות של הערכת אחרים: עודדו את חברי הצוות להביע הכרת תודה זה כלפי זה. צרו הזדמנויות להכרה וחגיגת הישגים.
  • תרגלו הכרת תודה אישית: פתחו תרגול הכרת תודה אישי, כגון ניהול יומן הכרת תודה או הקדשת זמן בכל יום כדי להרהר בדברים שאתם אסירי תודה עליהם. זה יכול לעזור בטיפוח חשיבה חיובית.

6. זריזות למידה

מנהיגים צריכים ללמוד ולהסתגל ללא הרף כדי להישאר קדימה בעולם משתנה. לימוד זריז כרוך בפתיחות לרעיונות חדשים, בחיפוש אחר משוב ובנכונות לרכוש מיומנויות וידע חדשים.

  • אמצו תודעת צמיחה: אמצו את האמונה שניתן לפתח יכולות באמצעות מסירות ועבודה קשה. הדגש תרבות של למידה ושיפור מתמשכים בתוך הצוות שלך.
  • חפשו הזדמנויות למידה מגוונות: חפש מקורות למידה שונים, כגון סדנאות, כנסים, קורסים מקוונים, ספרים או תוכניות חונכות. חקור תחומים חדשים מחוץ לאזור הנוחות שלך.
  • חשבו על חוויות: לאחר השלמת פרויקט או מטלה, הקדישו זמן להרהר בלקחים שנלמדו, לזהות דברים לשיפור וליישם את התובנות הללו במאמצים עתידיים.

7. יכולת השפעה

מנהיגים צריכים להיות בעלי יכולת להשפיע ולהעניק השראה לאחרים להשיג מטרות משותפות. הם מניעים את הצוות שלהם, בונים קונצנזוס ומנווטים ביעילות את הדינמיקה הארגונית.

  • בנו מערכות יחסים: טפח מערכות יחסים חזקות עם חברי הצוות, עמיתיך ובעלי העניין. השקיעו זמן בהבנת הצרכים, החששות והשאיפות שלהם.
  • פתחו מיומנויות שכנוע אפקטיביות: למד טכניקות שכנוע כגון שימוש בסיפור, מתן טיעונים מבוססי ראיות ונתונים ופנייה לרגשות של האחר. התאם את סגנון התקשורת שלך כך שתתחבר לערכים והמניעים של אחרים.
  • הובילו עם חזון משכנע: צור חזון ברור ומעורר השראה של העתיד, הדגש את היתרונות והתאם אותו למטרות המשותפות של הצוות. לתת השראה לאחרים צריך להיות חלק מהחזון.

8. אמפתיה לזולת

מנהיגים אמפתיים מבינים ושוקלים את הרגשות, נקודות המבט והצרכים של חברי הצוות שלהם. זה מאפשר להם לבנות מערכות יחסים חזקות, לספק תמיכה וליצור סביבת עבודה חיובית ומכילה.

  • תרגלו אמפתיה פעילה: שים את עצמך בנעליים של אחרים ונסה להבין את הרגשות, נקודות המבט והאתגרים שלהם. הפגינו אכפתיות אמיתית ודאגה לשלומם.
  • הקשיבו בתשומת לב: תרגל הקשבה פעילה על ידי מתן תשומת לב מלאה לאחרים. חפשו להבין את הצרכים, החששות והרגשות שלהם ללא שיפוט.
  • עודדו דיאלוג פתוח: צור סביבה בטוחה ומכילה שבה חברי הצוות מרגישים בנוח לשתף את המחשבות והרגשות שלהם. לטפח תרבות של אמפתיה וכבוד.

9. אומץ לב

מנהיגים חייבים להיות מוכנים לקחת סיכונים מחושבים, לקבל החלטות קשות ולעמוד על מה שהם מאמינים בו. מנהיגים אמיצים מעוררים אמון ומוכנים להתמודד עם אתגרים חזיתית.

  • צאו אל מחוץ לאזור הנוחות: קח סיכונים מחושבים ואמץ אתגרים חדשים. דחפו את עצמכם לנסות דברים שעלולים להרגיש לא נוחים אך מתאימים לחזון ולמטרות שלכם.
  • לימדו מכישלונות: אמצו כישלונות כהזדמנויות למידה. נתחו מה השתבש, בצעו את ההתאמות הנחוצות וחזרו להתמודד חזק יותר.
  • תמצאו תמיכה: הקף את עצמך ברשת של אנשים תומכים, כגון מנטורים, יועצים או עמיתים, שיכולים לספק הדרכה ועידוד בזמנים מאתגרים.

10. כבוד לאחר

מנהיגים המפגינים כבוד יוצרים סביבה שבה אנשים מרגישים מוערכים. הם מתייחסים לאחרים בכבוד, מקשיבים באופן פעיל ומקדמים הכלה וגיוון.

  • תרגלו הכלה פעילה: התייחס לכל האנשים בכבוד ובכבוד, ללא קשר לרקע, לתפקיד או להבדלים ביניהם. צרו סביבה מכילה בה כולם מרגישים מוערכים ונשמעים.
  • עודדו נקודות מבט מגוונות: טפחו סביבה שבה דעות מגוונות מתקבלות בברכה ומעודדות. חפש באופן פעיל נקודות מבט שונות ושקול אותן לפני קבלת החלטות.
  • שימו לב להבדלים תרבותיים: הראו רגישות ומודעות לניואנסים ולפרקטיקות תרבותיות. למד את עצמך על תרבויות שונות והפגן כבוד לגיוון.


פרק שיעניין אותך:  חמש טעויות נפוצות של מנהלי עסקים


השינוי המנהיגותי  שעשה דוד 

רון הסביר לדוד את החשיבות של יושרה בבניית אמון ועודד את דוד להוות דוגמה אישית לאחרים, להפגין כנות והתנהגות אתית. רון יעץ לו להתחיל להאציל משימות כדי להעצים את חברי הצוות שלו ולעזור להם לצמוח.

מתוך הכרה בחשיבות של תקשורת, רון הדגיש את הצורך של דוד להקשיב באופן אקטיבי לחברי הצוות שלו, לחפש מהם משוב ולתקשר בבירור ציפיות. הוא הסביר כיצד תקשורת אפקטיבית בונה מערכות יחסים חזקות ומבטיחה שכולם מיושרים ומתואמים לעבר מטרות משותפות.

רון הדגיש את המשמעות של מודעות עצמית, אמפתיה וכבוד. הוא עודד את דוד להרהר בנקודות החוזק והחולשה שלו, להבין את הרגשות ונקודות המבט של חברי הצוות וליצור סביבת עבודה מכילה שבה כולם מרגישים מוערכים.

לימוד זריז היה עוד היבט חשוב שרון הדגיש. הוא עודד את דוד לאמץ תודעת צמיחה, לחפש הזדמנויות למידה ולהיות פתוח לרעיונות ונקודות מבט חדשות.

רון גם דן בחשיבותם של הכרת תודה, השפעה ואומץ. הוא הציע לדוד להביע הערכה למאמצי הצוות, לתת להם השראה ולהניע אותם באמצעות השפעה, ושיהיה לו האומץ לקחת סיכונים מחושבים ולקבל החלטות קשות בעת הצורך.

עם השראה ונחוש להשתפר, דוד יישם את העצות של רון. הוא התחיל לעשות האצלת משימות והעצמת חברי צוות לקבל החלטות ולקחת בעלות על העבודה שלהם. הוא שיפר את כישורי התקשורת שלו על ידי הקשבה פעילה, מתן משוב קבוע וטיפוח דיאלוג פתוח בתוך הצוות.

דוד גם השקיע זמן בהתבוננות עצמית וחיפש משוב מהצוות כדי לשפר את המודעות העצמית שלו. הוא יישם יוזמות לקידום הכרת תודה, הכרה באחר והערכת תרומת חברי הצוות באופן קבוע.

כאשר דוד פיתח את תכונות המנהיגות הללו, הביצועים והתרבות העסקיים החלו להשתנות באופן משמעותי. חברי הצוות הרגישו מועצמים, מוערכים ובעלי מוטיבציה. הם החלו לשתף פעולה בצורה יעילה יותר, והביאו רעיונות ופתרונות חדשניים.

התקשורת המשופרת טיפחה תרבות של אמון ותקשורת פתוחה, שבה חברי הצוות הרגישו בנוח להביע את מחשבותיהם ודאגותיהם. האמפתיה והכבוד של דוד יצרו סביבת עבודה תומכת, המעודדת גיוון מחשבתי ויצירתיות.

תחת גישת המנהיגות החדשה של דוד, הצוות שגשג, והשיג פריון גבוה יותר, פתרון בעיות טוב יותר והגברת שביעות רצון העובדים. השינויים החיוביים השפיעו על הביצועים העסקיים, והארגון החל למשוך ולשמר כישרונות ברמה גבוהה יותר.

הפיכתו של דוד ממנהיג בעל תכונות מנהיגות שגויות למנהיג מעורר השראה ואפקטיבי הייתה עדות לכוח של פיתוח 10 תכונות המנהיגות החשובות. בכך דוד לא רק שיפר את עצמו אלא גם יצר השפעה חיובית על הארגון כולו.


מרגישים מוכנים לאמץ את 10 התכונות החשובות למנהיגות טובה?

זה הזמן ליישם ולהנות מהתוצאות.

יחד נאבחן את הפערים, ניצור תכנית עבודה לאימוץ התכונות ושיפורם, ונבצע מעקב תקופתי על התקדמות ואפקטיביות.

צרו קשר בהקדם!


דיברנו על: תכונות של מנהיג, תכונות מנהיג, תכונות אופי חיוביות, תכונות טובות, תכונות מנהיגות, תכונות של מנהיגים, חוזקות וחולשות של מנהיג, תכונות חיוביות, מנהיגותיות, תכונות חזקות


לא לפספס! קבלו פרקים חדשים ומידע עדכני

לאימייל: לחצו כאן

 

צרו קשר!

לשליחת Whatsapp בקליק   לחצו כאן

 

צרו קשר לתיאום שיחת התייעצות ללא עלות: אימייל

 

לאוסף הפתגמים על מנהיגות וניהול לחצו כאן

לתוכן העניינים לחצו כאן

לרשימת כל הפרקים לחצו כאן

 

אתר מפורט על ייעוץ, מנטורניג ואימון ליזמים, בעלי עסקים

ומנהלים - לחצו: סטרטגו 360 

 

עקבו אחרי פרקים חדשים ב Instagram  לחצו כאן

 

צפו בסרטונים ב YouTube   לחצו כאן

התחברו איתי ב Linkedin לחצו כאן

 

עקבו אחריי ב Twitter לחצו כאן

 

עוד על ייעוץ עסקי וחומרים להורדה לעבודה עצמית באתר:

Stratego 360 http://www.stratego360.com/

 


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הטיית השורדים, והקושי ללמוד ממצליחנים

ספר: כוח - 48 החוקים של רוברט גרין 1-24

12 דרכים לשיפור משמעת עצמית

כללים לחיים ע"פ סטואיזם

7 מנהיגים מובילים מהתנ"ך ועצתם למנהלי עסקים

תובנות מהספר "לחשוב מהר לחשוב לאט" של דניאל כהנמן

מבחן אישיות פשוט ושימושי DISC

7 כלים לעיצוב משא ומתן

המשך ספר: כוח - 48 החוקים של רוברט גרין 25-48

השיר שגרם לטוני רובינס להתייפח: הרצון לנצח - ווינס לומברדי