ללמוד לנהל כמו ג'יי רוברט אופנהיימר


"אסור שאף אדם יחמוק מהאוניברסיטאות שלנו בלי לדעת כמה מעט הוא יודע" - ג'יי רוברט אופנהיימר


בואו ושחררו את הגאונות הפנימית שלכם ע"י השגת שליטה ניהולית כמו שעשה אופנהיימר 🚀


🔎 אם אתם מנהיגים בעלי החזון או מנהלים שאפתנים, שימו לב! 📣

נגלה דברים חדשים על מנהיגות, ניהול וחדשנות בסגנון ייחודי 🌟
אנחנו עומדים לצלול לתוך העולם המרתק של ניהול כמו רוברט אופנהיימר האגדי! 💡


🔥סקרנים מה הפך את אופנהיימר, מנהל תוכנית מנהטן לפיתוח פצצת האטום, לדמות איקונית בהיסטוריה? 🤔
תארו לעצמכם להוביל צוות עם ברק אינטלקטואלי ולטפח תרבות של הכלת דעות וגישות מגוונות ושיתוף פעולה שמצמיח הישג שמדהים את העולם. 💼💪
נגלה את סודות ניהול פרויקט מנהטן וכיצד המנהיגות ויכולת הארגון של אופנהיימר עיצבה את ההיסטוריה. 💥


🔓 נראה את כוחה של מנהיגות אינטלקטואלית, כשידע פוגש פעולה החלטית. עם שיתוף פעולה בין-תחומי, השראה לצוות, וניצוצות של יצירתיות שניצתים כמו שלא היה מעולם!
📚👇 תמצאו הנחיות לאימוץ סגנון הניהול של אופנהיימר. מגיבוש צוות ועד להתמודדות עם אתגרים אתיים. 🛠️🤝


🌟 זה יקפיץ את כישורי הניהול שלך עם רמות חדשות של חדשנות, יגביר את הדינמיות של הצוות ויניע את העסק לשיאים של הצלחה. 🌈🏆

⚡ המשיכו לקרוא עכשיו כדי לגלות איך לנהל כמו אופנהיימר! 🚀📖


אודות רוברט אופנהיימר

ג'יי רוברט אופנהיימר j Robert Oppenheimer, היה פיזיקאי תיאורטי אמריקאי ואחד המדענים הבולטים במאה ה-20. הוא נולד ב-22 באפריל, 1904, בניו יורק, ארה"ב, ונפטר ב-18 בפברואר 1967.

אופנהיימר ידוע בעיקר בתפקידו המנהיגותי בפרויקט מנהטן, פרויקט מחקר ופיתוח סודי ביותר במהלך מלחמת העולם השנייה. מטרת פרויקט מנהטן הייתה לבנות את פצצות האטום הראשונות, שישמשו כנשק רב עוצמה נגד מעצמות הציר. אופנהיימר נבחר להיות המנהל המדעי של מעבדת לוס אלמוס בניו מקסיקו, שם התרחש חלק ניכר מהמחקר והפיתוח.

בניהולו, הפרויקט פיתח וניסה בהצלחה את פצצות האטום הראשונות. הניסוי הראשון, בשם הקוד "טריניטי", התרחש ב-16 ביולי 1945, במדבר ניו מקסיקו, והוא הביא לפיצוץ מוצלח של הנשק הגרעיני הראשון.

השימוש בפצצות אטום על הירושימה ונגסקי באוגוסט 1945 הוביל לסיומה של מלחמת העולם השנייה, אך הוא גם העלה שאלות מוסריות ואתיות מורכבות לגבי השימוש בנשק גרעיני וההשלכות של פריסתם.

לאחר המלחמה הפך אופנהיימר לתומך בשליטה אזרחית באנרגיה אטומית ופעל למניעת הפצת נשק גרעיני. עם זאת, במהלך השנים הראשונות של המלחמה הקרה והבהלה האדומה השנייה, הוא עמד בפני חקירות ביטחוניות ואישורו הביטחוני נשלל עקב חששות לגבי קשריו הקודמים עם אנשים וקבוצות שמאלניות.

למרות האתגרים שניצבו בפניו מאוחר יותר בחייו, אופנהיימר נשאר פיזיקאי ומחנך מוערך. הוא תרם תרומה משמעותית למכניקת הקוונטים ולתורת השדות הקוונטים, והקנה לו מקום בין המוחות הגדולים בפיזיקה התיאורטית.

מורשתו של רוברט אופנהיימר מורכבת, וכוללת הן את תפקידו המכריע בפיתוח נשק גרעיני והן את תרומתו למחקר מדעי ולאקדמיה. הוא זכור כמדען מבריק שלעבודתו הייתה השפעה עמוקה על מהלך ההיסטוריה.


פרק שיעניין אותך:  7 מנהיגים מובילים מהתנ"ך ועצתם למנהלי עסקים


פרויקט מנהטן - המשימה כוח אטומי

פרויקט מנהטן היה משימת מחקר ופיתוח סודית ביותר במהלך מלחמת העולם השנייה עם מטרה חסרת תקדים: לבנות פצצות אטום לפני שאויבינו יעשו זאת. פרויקט שאפתני זה נועד לרתום את כוחו של הביקוע הגרעיני ליצירת נשק הרסני ובסופו של דבר להבטיח ניצחון לבעלות הברית.

המטרה העיקרית של פרויקט מנהטן הייתה לפתח פצצות אטום המסוגלות להרס עצום, להבטיח סיום מהיר של המלחמה ולמנוע ממדינות הציר לרכוש טכנולוגיה כזו.

הפרויקט כלל למעלה מ-130,000 אנשים מרקע מגוון, כולל מדענים מבריקים, מהנדסים, פיזיקאים ואנשי צבא. דמויות בולטות כמו ג'יי רוברט אופנהיימר, אנריקו פרמי וריצ'רד פיינמן מילאו תפקידים מכריעים במחקר מדעי מוביל.

המעבדה הראשית, המשתרעת על מספר אתרים ברחבי ארצות הברית, הוקמה בלוס אלמוס, ניו מקסיקו. מקומות אחרים כללו את Oak Ridge, טנסי, והאנפורד, וושינגטון, שם יוצרו רכיבים חיוניים.

פרויקט מנהטן קיבל תקציב מדהים של כמעט 2 מיליארד דולר (שווה ערך ל-28 מיליארד דולר כיום), מה שהופך אותו לאחד הפרויקטים היקרים בהיסטוריה.

הפרויקט נולד מתוך חשש שגרמניה הנאצית עלולה לפתח תחילה נשק אטומי, ומכאן שהנשיא פרנקלין ד' רוזוולט אישר את התחלתו. ככל שהמלחמה התקדמה, ההימור הפוליטי התגבר, והזינו עוד יותר את דחיפות הפרויקט.

הפרויקט נקט בשתי גישות שונות: פיתוח פצצה עם מנגנון ירי, שהשתמשה באורניום-235, והפצצה מסוג מנגנון קריסה, תוך שימוש בפלוטוניום-239. מדענים עבדו על שני העיצובים בו זמנית, לא בטוחים מה יהיה מוצלח.

לחץ זמן אינטנסיבי נשא על הפרויקט, עם רצונן של בעלות הברית לסיום מהיר של המלחמה. השעון מתקתק, ומדענים התמודדו עם אתגרים עצומים כדי להתגבר על מכשולים מדעיים והנדסיים מורכבים.

הפרויקט החל בשנת 1942 והואץ במהירות. רק שלוש שנים מאוחר יותר, ביולי 1945, פוצצה בהצלחה פצצת האטום הראשונה, "טריניטי", בניו מקסיקו, וסימנה ציון דרך גדול.

פרויקט מנהטן היה אחד המאמצים המדעיים המורכבים והסודיים ביותר שנעשו אי פעם. זה דרש שיתוף פעולה חסר תקדים, שכן מוחות בכירים מתחומים שונים התמודדו עם בעיות מעבר לגבולות הידע הקיים.

פרויקט מנהטן הגיע לשיאו בהטלת פצצות האטום על הירושימה ונגסאקי באוגוסט 1945. ההפצצות הביאו לסיומה של מלחמת העולם השנייה, אבל הן גם העלו שאלות אתיות עמוקות לגבי השימוש בנשק הרסני שכזה.

פרויקט מנהטן הוא עדות לכושר ההמצאה האנושי ולשיתוף הפעולה, המציג את הכוח המדהים של המדע והטכנולוגיה, ובמקביל משמש תזכורת חדה להשלכות והאחריות הקשורות לניצול אנרגיה גרעינית.


להורדה חינם של חוברת: תבנית להכנת תכנית אסטרטגית


הסיבות שאופנהיימר מונה לתפקיד מנהל פרוייקט מנהטן לפיתוח פצצת האטום

לרוברט אופנהיימר הוצע להוביל את פרויקט מנהטן בשל שילוב של מומחיותו המדעית, איכויות המנהיגות והקשרים בתוך הקהילה המדעית.

הנה כמה סיבות מרכזיות מדוע אופנהיימר נבחר לתפקיד מכריע זה:

  • מוניטין מדעי: אופנהיימר כבר היה מבוסס היטב כפיזיקאי תיאורטי מבריק ותרם תרומה משמעותית למכניקת הקוונטים ולתורת השדות הקוונטיים. הוא זכה לכבוד בקהילה המדעית בשל יכולותיו האינטלקטואליות.
  • ידע בפיזיקה חדשנית: לאופנהיימר הייתה הבנה עמוקה של ההתפתחויות האחרונות בפיזיקה תיאורטית, שהייתה חיונית להצלחת פרויקט מנהטן. הפרויקט דרש חשיבה חדשנית ופתרון בעיות בתחום הפיזיקה הגרעינית.
  • כישורי ארגון: אופנהיימר הוכיח כישורי מנהיגות ויכולת לארגן ולהוביל צוותים מדעיים. הוא שימש בעבר כמנהל מעבדת הקרינה בברקלי, שם צבר ניסיון רב ערך בניהול מחקר מדעי.
  • קשר למדענים מרכזיים: לאופנהיימר הייתה רשת רחבה של קשרים עם מדענים בולטים, ביניהם נילס בוהר, אנריקו פרמי ופיזיקאים אירופאים אחרים שנמלטו מגרמניה הנאצית. קשרים אלו אפשרו לו להפגיש צוות של מדענים מהשורה הראשונה שיעבדו על הפרויקט.
  • הבנת הנוף הפוליטי: לאופנהיימר הייתה מודעות ערה למצב הגיאופוליטי במהלך מלחמת העולם השנייה. הוא זיהה את ההשפעה הפוטנציאלית של נשק אטומי על המאמץ המלחמתי והיה מוכן לעבוד על הפרויקט מתוך אמונה שיש צורך למנוע ממדינות הציר לרכוש טכנולוגיה הרסנית שכזו.
  • התלהבות מהפרויקט: אופנהיימר התלהב מהרעיון של בניית פצצות אטום, וראה בפרויקט מנהטן הזדמנות להשתמש במדע כדי לתרום למאמץ המלחמתי ולהגן על ארצות הברית ובעלות בריתה.

לאור יכולותיו ושמו בתחום המדע, יכולות המנהיגות, הקשרים והמסירות שלו למטרות הפרויקט, רוברט אופנהיימר נחשב למועמד האידיאלי להוביל את פרויקט מנהטן ולפקח על פיתוח פצצות האטום הראשונות בעולם. מנהיגותו מילאה תפקיד מרכזי בחיבור בין הכישרונות המדעיים המגוונים ובהשגת הפיצוץ המוצלח של הנשק הגרעיני הראשון.


פרק שיעניין אותך:  מהרצל לניצחון: תהליך הקמת המדינה ותובנות לניהול עסקים


סגנון הניהול של רוברט אופנהיימר

סגנון הניהול של רוברט אופנהיימר במהלך פרויקט מנהטן התאפיין בשילוב של מנהיגות אינטלקטואלית, הכלה של דעות מגוונות ויכולת ארגון חזקה. הוא היה ידוע כמנהיג כריזמטי ויעיל, אם כי חלק מהחלטות הניהול שלו והאינטראקציות שלו עם עמיתים זכו גם לביקורת לפעמים.

כמה היבטים מרכזיים בסגנון הניהול של רוברט אופנהיימר כוללים,

  • מנהיגות אינטלקטואלית: אופנהיימר היה פיזיקאי תיאורטי מבריק עם הבנה עמוקה של העקרונות המדעיים מאחורי הפרויקט. יכולתו האינטלקטואלית והמומחיות בפיזיקה אפשרו לו להנחות את הכיוון המדעי של הפרויקט בצורה יעילה. הוא לא היה רק ראש המינהל אלא גם מילא תפקיד פעיל במחקר המדעי ובקבלת ההחלטות.
  • בניית צוות: אחת מנקודות החוזק של אופנהיימר הייתה יכולתו להפגיש בין מדענים מובילים מדיסציפלינות שונות וליצור סביבה שיתופית ובינתחומית. הוא זיהה את החשיבות של עבודת צוות ושיתוף פעולה בהתמודדות עם האתגרים המורכבים של בניית פצצות אטום.
  • הכללת דעות: אופנהיימר עודד דיון פתוח ודיונים בין המדענים העובדים על פרויקט מנהטן. הוא העריך נקודות מבט שונות ואיפשר לחברי הצוות שלו להביע את דעותיהם בחופשיות. ההכללה הזו טיפחה אווירה יצירתית וחדשנית, שבה רעיונות הוחלפו בגלוי.
  • כישורים ארגוניים: אופנהיימר הפגין יכולות ארגוניות מצוינות, תוך פיקוח על המאמצים המדעיים וההנדסיים העצומים במספר אתרים המעורבים בפרויקט. הוא ריכז את עבודתם של צוותים שונים, והבטיח שהם יישארו ממוקדים ומתואמים במאמציהם.
  • תחושת אחריות: אופנהיימר חש אחריות עמוקה להשלמה המוצלחת של הפרויקט וזיהה את ההשפעה העצומה שיכולה להיות לנשק אטומי על העולם. תחושת האחריות הזו דחפה אותו ואת הצוות שלו לעבוד ללא לאות כדי לעמוד ביעדים שלהם.
  • החלטיות: אופנהיימר היה ידוע בקבלת החלטות קריטיות באופן מיידי בעת הצורך. הוא יכול היה להעריך מצבים מורכבים ולעשות בחירות קשות שהשאירו את הפרויקט על המסלול, אפילו מול מכשולים מדעיים והנדסיים מאתגרים.

סגנון הניהול של אופנהיימר לא היה חף מביקורת. כמה עמיתים התקשו לעבוד איתו, והיו מקרים של התנגשויות עם מדענים וגורמים צבאיים אחרים. הטיפול שלו בנושאי אבטחה ואנשי כוח אדם במהלך השנים הראשונות של פרויקט מנהטן עמד גם הוא בפני בדיקה, מה שהוביל למחלוקות שהשפיעו על הקריירה שלו בהמשך.

לסגנון הניהול של רוברט אופנהיימר היה תפקיד מכריע בהנחיית פרויקט מנהטן להשלמתו המוצלחת, למרות האתגרים והמחלוקות בהן נתקל במהלך הפרויקט ואחריו. המנהיגות שלו בפיתוח נשק אטומי נותרה היבט משמעותי במורשתו.


פרק שיעניין אותך:  מרד גטו ורשה והתובנות למנהלי עסקים


החלטות קריטיות ומשברים

כמנהל המדעי והמנהלי של פרויקט מנהטן, רוברט אופנהיימר התמודד עם החלטות ומשברים מרכזיים רבים. הנה כמה בולטים וכיצד הוא ניהל אותם:

  • בחירת אתר: אחת ההחלטות הגדולות הראשונות שאופנהיימר היה צריך לקבל הייתה בחירת אתר המעבדה הראשי לפרויקט מנהטן. לאחר הערכת מספר אפשרויות, הוא בחר בלוס אלמוס, ניו מקסיקו, כמיקום העיקרי לפיתוח פצצות האטום. החלטתו של אופנהיימר התבססה על גורמים כמו בידודו ממרכזי אוכלוסייה, גיאוגרפיה תאימה, שיקולי בטיחות, וקרבה לכישרון מדעי באוניברסיטאות סמוכות.
  • בניית צוות ושיתוף פעולה: אופנהיימר היה צריך להרכיב צוות של מדענים מדיסציפלינות שונות, כולל פיזיקה, כימיה והנדסה. הוא חיפש באופן פעיל את מיטב המדענים והביא אותם ללוס אלמוס, תוך יצירת סביבה שיתופית שבה רעיונות ומומחיות חולקו בחופשיות. הגישה המכלילה שלו עזרה לטפח אווירה של יצירתיות וחדשנות.
  • שיטת הפיצוץ: אחד האתגרים הטכניים העיקריים שעמם התמודד הפרויקט היה תכנון הליבה של הפצצה. אופנהיימר וצוותו בחרו בשיטת האימפלוזה, אך גישה זו לא הייתה חפה מקשיים. הוא היה צריך לנהל את עבודתם של צוותים מרובים ולטפל במכשולים המדעיים וההנדסיים שהתעוררו. מנהיגותו והחלטיותו מילאו תפקיד חיוני בהתגברות על מכשולים אלו.
  • מבחן טריניטי: הניסוי המוצלח של פצצת האטום הראשונה (טריניטי) ביולי 1945 היה רגע שיא מרכזי בפרויקט. אופנהיימר עמד בפני לחץ עצום להבטיח את הצלחת הניסוי, והוא ניהל את הלוגיסטיקה והתיאום של אתר הבדיקה בדיוק רב. הפיצוץ המוצלח של טריניטי העניק לפרויקט את הביטחון להמשיך בייצור ופריסה של פצצות אטום.
  • חששות אתיים: ככל שהפרויקט התקדם, אופנהיימר נעשה מודע יותר ויותר להשלכות האתיות של בניית נשק כה חזק. הוא נאלץ להתמודד עם הדילמה המוסרית של שחרור נשק אטומי על אוכלוסיות אזרחיות ביפן. למרות שהוא זיהה את ההרס הפוטנציאלי, הוא גם ראה את ההכרח לסיים את המלחמה במהירות כדי להציל חיים, בהינתן האלטרנטיבה של פלישה בקנה מידה מלא ליפן.
  • מחלוקת לגבי סיווג ביטחוני לאחר המלחמה: לאחר המלחמה, אופנהיימר התמודד עם דיוני סיווג ביטחוני עקב חששות לגבי קשריו בעבר עם אנשים וארגונים שמאלניים. ניהול המשבר שלו היה כרוך בהגנה על נאמנותו לארצות הברית ועל מחויבותו למניעת הפצת נשק גרעיני. למרות מאמציו, הסיווג הביטחוני שלו נשלל בסופו של דבר, מה שהשפיע משמעותית על הקריירה והמוניטין שלו.
  • מדיניות מדעית שלאחר המלחמה: לאחר המלחמה היה אופנהיימר מעורב בעיצוב המדיניות המדעית שלאחר המלחמה. הוא דגל בשליטה בינלאומית באנרגיה אטומית ופעל למניעת התפשטות בלתי מבוקרת של נשק גרעיני. מאמציו תרמו להקמת הוועדה לאנרגיה אטומית של האומות המאוחדות ותוכנית אטומים לשלום.

רוברט אופנהיימר הפגין כישורי מנהיגות חזקים בניהול פרויקט מנהטן, קבלת החלטות קריטיות, טיפול במשברים וטיפוח שיתוף פעולה בין מדענים. בעוד שתפקידו בפיתוח נשק אטומי נותר נושא לוויכוח, תרומתו למדע, למנהיגות במהלך הפרויקט, והעבודה שלאחר מכן על מדיניות גרעינית ממשיכות לעצב את מורשתו ההיסטורית.


פרק שיעניין אותך:  דווייט אייזנהאואר - מפקד צבאות בנות-הברית האגדי ומופת למנהלים


מדריך לאימוץ סגנון הניהול של רוברט אופנהיימר לניהול עסקי מוצלח

ברכות על החלטתך לחקור ולאמץ את סגנון הניהול של רוברט אופנהיימר לניהול עסקי מוצלח. מדריך שלב אחר שלב זה יעזור לך להבין את העקרונות ותורות המפתח של אופנהיימר ויספק צעדים מעשיים ליישום גישת הניהול שלו בעסק שלך. בואו נתחיל:

שלב 1: למד והבן את סגנון הניהול של אופנהיימר

מטרה: השגת הבנה מקיפה של סגנון הניהול של רוברט אופנהיימר, עקרונות המנהיגות וההקשר ההיסטורי של פרויקט מנהטן.

  • קרא שוב את הפירוט בפרק
  • קרא ביוגרפיות וספרים וצפה בסדרות וסרטים על חייו והקריירה של אופנהיימר.
  • למד את תרומותיו לפיזיקה תיאורטית ואת תפקידו בפרויקט מנהטן.
  • נתח את תהליכי קבלת ההחלטות והאינטראקציות שלו עם חברי הצוות.

שלב 2: טיפוח סביבה מכילה ומשתפת

מטרה: יצירת תרבות עבודה המעודדת תקשורת פתוחה, שיתוף פעולה וחילופי רעיונות בין חברי הצוות.

  • קדם מבנה ארגוני שטוח המאפשר לעובדים להרגיש מועצמים ומוערכים.
  • ארגן פגישות קבועות כדי להקל על הפעלות של שיתוף רעיונות וסיעור מוחות.
  • עודד גיוון בתוך הצוות כדי להביא נקודות מבט וגישות שונות.

שלב 3: הרכבת צוות מוכשר ומגוון

מטרה: למשוך ולגייס אנשי מקצוע מהשורה הראשונה עם מערכי מיומנויות מגוונים כדי להניע חדשנות ויצירתיות.

  • זהה את כישורי הליבה הדרושים לעסק שלך ובנה סביבם צוות.
  • חפשו מועמדים מרקעים מגוונים כדי להביא תובנות ייחודיות לשולחן.
  • ערכו ראיונות והערכות קפדניים כדי להבטיח את ההתאמה הנכונה.

שלב 4: הובל בדוגמה אישית ומנהיגות אינטלקטואלית

מטרה: להפגין יכולת אינטלקטואלית ומנהיגות חזקה, לעורר את הצוות שלך למצות את הפוטנציאל שלו.

  • הישאר מעודכן בהתפתחויות האחרונות בענף שלך ושתף את הידע שלך עם הצוות.
  • הפגינו ביטחון והחלטיות בקבלת החלטות עסקיות קריטיות.
  • היה מעשי והשתתף באופן פעיל בפרויקטים ובפתרון בעיות.

שלב 5: תעדוף בניית צוות ושיתוף פעולה בין-תחומי

מטרה: לטפח דינמיקה צוותית חזקה ושיתוף פעולה בין תפקודי לתוצאות מיטביות.

  • ארגן פעילויות וסדנאות לבניית צוות לחיזוק היחסים הבין אישיים.
  • הנחיית פרויקטים צולבים המעודדים שיתוף פעולה בין מחלקות שונות.
  • תגמל והכיר מאמצים והישגים משותפים.

שלב 6: התמודד עם אתגרים באופן יזום

מטרה: לנהל ולהתגבר בהצלחה על אתגרים כדי לשמור על העסק על המסלול.

  • מעקב אחר מכשולים וסיכונים פוטנציאליים באופן קבוע, פיתוח תוכניות מגירה.
  • עודדו תרבות של תקשורת פתוחה, שבה חברי הצוות מרגישים בנוח לדון באתגרים ולחפש עזרה.
  • הנחיית מפגשי פתרון בעיות כדי לטפל ביחד בבעיות מורכבות.

שלב 7: איזון בין שיקולים אתיים לבין יעדים עסקיים

מטרה: לנווט בדילמות אתיות מתוך התחשבות וליישר יעדים עסקיים לאחריות מוסרית.

  • סקור באופן קבוע את הנוהלים העסקיים כדי להבטיח שהם מתאימים לסטנדרטים ולערכים אתיים.
  • בקש עצות ממומחים או יועצים אתיים כאשר אתה מתמודד עם החלטות מאתגרות.
  • תקשר בשקיפות עם מחזיקי עניין לגבי העקרונות האתיים והמחויבויות שלך.

שלב 8: למד מכישלונות וחגוג הצלחות

המטרה: לאמץ תרבות של למידה מתמשכת ולהכיר בהישגים לאורך הדרך.

  • נתח כשלים ומכשולים כדי לזהות לקחים בעלי ערך לשיפור.
  • חגגו הצלחות אישיות וצוותיות כדי להגביר את המורל והמוטיבציה.
  • הטמעת מערכת לשיתוף ידע ולכידת שיטות עבודה מומלצות.

על ידי ביצוע מדריך שלב אחר שלב זה, אתה בדרך לאימוץ סגנון הניהול ותורותיו של רוברט אופנהיימר לניהול עסקי מוצלח. אמץ מנהיגות אינטלקטואלית, הכלה ושיקולים אתיים, ותטפח סביבת עבודה דינמית ומשגשגת שמניעה את העסק שלך לגבהים גדולים יותר.


מזהים את היתרונות של אימוץ סגנון הניהול של רוברט אופנהיימר? כדאי לצאת לדרך וליישם כבר היום.

אוכל לסייע לכם לזהות את הפערים, להכין תוכנית פעולה ולעקוב אחר הביצוע.

צרו קשר בהקדם!


לא לפספס! קבלו פרקים חדשים ומידע עדכני

לאימייל: לחצו כאן

 

צרו קשר!

לשליחת Whatsapp בקליק   לחצו כאן

 

צרו קשר לתיאום שיחת התייעצות ללא עלות: אימייל

 

לאוסף הפתגמים על מנהיגות וניהול לחצו כאן

לתוכן העניינים לחצו כאן

לרשימת כל הפרקים לחצו כאן

 

אתר מפורט על ייעוץ, מנטורניג ואימון ליזמים, בעלי עסקים

ומנהלים - לחצו: סטרטגו 360 

 

עקבו אחרי פרקים חדשים ב Instagram  לחצו כאן

 

צפו בסרטונים ב YouTube   לחצו כאן

התחברו איתי ב Linkedin לחצו כאן

 

עקבו אחריי ב Twitter לחצו כאן

 

עוד על ייעוץ עסקי וחומרים להורדה לעבודה עצמית באתר:

Stratego 360 http://www.stratego360.com/

 


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הטיית השורדים, והקושי ללמוד ממצליחנים

ספר: כוח - 48 החוקים של רוברט גרין 1-24

כללים לחיים ע"פ סטואיזם

12 דרכים לשיפור משמעת עצמית

7 מנהיגים מובילים מהתנ"ך ועצתם למנהלי עסקים

תובנות מהספר "לחשוב מהר לחשוב לאט" של דניאל כהנמן

מבחן אישיות פשוט ושימושי DISC

המשך ספר: כוח - 48 החוקים של רוברט גרין 25-48

מדריך לביצוע דברים ע"פ פילוסופיית הטאו

השיר שגרם לטוני רובינס להתייפח: הרצון לנצח - ווינס לומברדי